A McLaren csapatfőnöke, Ron Dennis nem tulajdonít különösebb jelentőséget annak, hogy riválisai úgy gondolják, az egységesített elektronikai rendszer (ECU) bevezetésével a brit gárda előnyben lesz a többiekkel szemben.
A McLaren csapatfőnöke, Ron Dennis nem tulajdonít különösebb jelentőséget annak, hogy riválisai úgy gondolják, az egységesített elektronikai rendszer (ECU) bevezetésével a brit gárda előnyben lesz a többiekkel szemben.
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) még 2006. júliusában jelentette be, hogy a Microsoft és a McLaren Electronic Systems (MES) közös cége fogja ellátni a teljes mezőnyt az egységesített elektronikai rendszerrel (ECU) a Forma-1-ben.
A beszállítói szerződés a 2008-as idény kezdetétől egészen a 2010-es bajnokság végéig szól.
Bár a McLaren Electronic Systems egy teljesen különálló cég, melynek semmi köze a Forma-1-es csapathoz, a brit gárda wokingi gyárában székel.
Éppen ezért kaptak szárnyra olyan híresztelések, hogy miközben a többieknek keményen kell dolgozniuk az új rendszer feltérképezésén, és annak optimalizálásán, addig a McLaren más területek fejesztésére koncentrálhat, hiszen már eddig is egy hasonló rendszert használt.
Annak ellenére, hogy a Renault, a Ferrari, és a BMW illetékesei úgy gondolják, a McLaren komoly előnybe kerülhet riválisaival szemben az ECU bevezetése miatt, Dennis azzal védekezett, hogy a többi nagyvállalatot is értesítették a pályázati kiírásról, ám végül azok nem éltek a lehetőséggel.
A MES egyébként mindenkit biztosított afelől, hogy egyik csapattal sem tesz kivételt a Forma-1-ben.