Ecclestone: Nincs szükség TV-s reformokra - F1VILÁG.HU

Ecclestone: Nincs szükség TV-s reformokra

HIRDETÉS

A Forma-1 teljhatalmú ura, Bernie Ecclestone továbbra sem érzi szükségesnek, hogy a száguldó cirkusz nyisson a különféle közösségi médiumok felé.


A Forma-1 teljhatalmú ura, Bernie Ecclestone továbbra sem érzi szükségesnek, hogy a száguldó cirkusz nyisson a különféle közösségi médiumok felé.

A királykategória televíziós nézettsége az elmúlt időszakban ismét csökkenő tendenciát mutatott, emiatt Olaszországból és Németországból is arra hívták fel Ecclestone figyelmét, a Forma-1-nek többet kellene kihoznia a különféle közösségi hálózatok – például a Facebook, a Twitter, vagy a Youtube – által kínált lehetőségekből.

A Forma-1 vezére azonban hajthatatlan, sőt, kételkedik a közösségi oldalak hosszú távú életképességében.

„Nyilvánvalóan számítanak, de amikor azt mondjuk, hogy csökkennek a TV-s nézettségek, én csak azt mondom, változnak” – mondta a 83 esztendős üzletember.

„De azt gondolom, ez a változás, ami most zajlik, igencsak rövid életű, ezek a szociális médiában érdekelt szakemberek ugyanis kezdenek rájönni arra, hogy nem is olyan jó a dolog, mint gondolták.”

Amikor Ecclestone-t arról kérdezték, több sportághoz hasonlóan a Forma-1-nek is fel kellene-e térképeznie a közösségi hálózatok által kínált lehetőségeket, így felelt: „Nem. Mi a kereskedelemben vagyunk érdekeltek… ha találnak olyan embereket, akik fizetnek nekünk, akkor elégedett leszek.”

A BBC számításai szerint az ún. iPlayer – melynek köszönhetően az interneten követhetőek nyomon a Forma-1 eseményei – iránti érdeklődés 33 százalékkal nőtt tavaly, míg a rádiós hallgatottság 53 százalékkal ugrott meg.

A Pirelli motorsport-igazgatója, Paul Hembery szerint igenis haladni kellene a korral.

„A nézettségi adatok idén rendkívül kiábrándítóak – efelől kétség sincs” – mondta a szakember.

Hirdetés

„A világ is változik, nemcsak a Forma-1. Változik az, ahogy az emberek figyelemmel kísérik a sporteseményeket, másképp szórakoznak. Ez persze olyasvalami, amin dolgozik a FOM, és remélhetőleg a közeljövőben látni is fogjuk ennek eredményét.”

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!