Egy erős széllökés küldte a falba Sainzot a Hungaroringen - F1VILÁG.HU

Egy erős széllökés küldte a falba Sainzot a Hungaroringen

HIRDETÉS
Kiábrándító eredménnyel zárta a Forma-1-es Magyar Nagydíj időmérő edzését Carlos Sainz, a spanyol versenyző ugyanakkor megkönnyebbült, amikor megtudta, miért is csúszott ki a hungaroringi időmérőn.
GP UNGHERIA F1/2021 - SABATO 31/07/2021 
 credit: @Scuderia Ferrari Press Office Carlos Sainz, followed by Charles Leclerc

A Ferrari versenyzője csak a 15. helyről kezdheti majd meg a 36. Forma-1-es Magyar Nagydíjat, miután a szombati kvalifikáció második etapjában a falnak csapta autóját.

A baleset az utolsó kanyar előtt történt: Sainz autója megcsúszott, majd a gumifalnak ütközött.

„Ezt nehéz lenyelnem. Nagyon ritkán van ilyen típusú balesetem, és fáj…” – mondta csalódottan a spanyol versenyző.

„Nagyon erősen kezdtünk a Q1-ben, majd kicsúsztam a Q2-ben – ez egyáltalán nem ideális. Épp befejeztem volna a kört, nem is nyomtam a határon, hiszen csak az első etapom volt a Q2-ben, és sajnos elkapott egy széllökés, amit később az adatok is megerősítettek.”

„Nem akarom kifogásként használni ezt, hibáztam a pályán, és elnézést kérek a csapattól. Nagyszerű munkát végeztek múlt éjjel, az autó egészen jó volt ma.”

Sainz azt mondja, egy kicsit megkönnyebbült, amikor az adatokat látva kiderült, hogy egy erős széllökés fogott ki rajta.

„Régóta nem követtem már el ilyen hibát, és nyilván meg is lepett. Szóval azonnal a garázsba mentem, hogy kiderítsem, mi történt, és mit tehettem volna másképp. Az adatokból az látszott, hogy valójában 5 km/h-val lassabban mentem bele a kanyarba, mint a korábbi etapon, viszont volt egy 35-40 km/órás hátszél a Q1-ben látott 10 km/óráshoz képest.”

„Amint láttam, hogy lassabban mentem bele a kanyarba, mint korábban, arra gondoltam, ’oké, semmi őrültséget vagy hülyeséget nem csináltam, egyszerűen csak elveszítettem az autót. Előfordul az ilyen, tanulni fogunk belőle.”

A spanyol versenyző azt mondja, legfeljebb a pontszerzésben bízhat vasárnap.

Hirdetés

„Sajnos ez az egyik legrosszabb pálya ahhoz, hogy gyenge időmérőt fussunk, hiszen az előzés nehéz itt. Mindent megteszek majd azért, hogy felzárkózzak, és próbálok annyi pontot gyűjteni, amennyit csak lehet.”

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!