A biztonság további javítása érdekében a csapatok készen állnak bevezetni egy minimum kerékcsere időt, akár már a hétvégi Magyar Nagydíjtól kezdődően.
A biztonság további javítása érdekében a csapatok készen állnak bevezetni egy minimum kerékcsere időt, akár már a hétvégi Magyar Nagydíjtól kezdődően.
Azt követően, hogy Mark Webber elszabadult jobb hátsó abroncsa eltalált egy bokszutcában dolgozó operatőrt Németországban, egyre többet foglalkoznak azzal, miként lehetne elkerülni az ilyen és ehhez hasonló eseteket a jövőben.
Az FIA ma délután összeül a csapatok vezetőivel, és többek között arról is tárgyal majd velük, hogy miként lehetne bevezetni egy minimum kerékcsere időt, a bokszutcai kapkodás elkerülése érdekében, ami egyébként a balesetet is okozta Németországban.
A minimum időkorlát mellett a pénteki szabadedzéseken a bokszutcában tartózkodó média tagok számának csökkentését is előirányozza, illetve arról is beszél majd, hogy azoknak a mérnököknek is sisakot kellene viselniük, akik csak távolabbról szemlélik a kerékcserét a bokszutcában.
A minimum időkorlát azonban a sportág és a taktika egy igen fontos elemét dobná kútba, így nem kizárt, hogy nem kap teljes támogatást a csapatoktól, ráadásul ez még nem biztosítja azt, hogy a hibákat teljesen ki lehet szorítani a kiállások alkalmával.
A FOM arról is egyeztet még, hogy a média mely tagjai tartózkodhatnak majd a bokszutcában, jóllehet korábban az volt az álláspont, hogy még az operatőrök is a bokszutca falára kényszerülnek.