Az amerikai istálló nem tudott pontokat szerezni a szezon második versenyén, habár az időmérő edzésen Kevin Magnussen meglehetősen közel tudott férkőzni Max Verstappenhez.
A dán versenyző a pálya egyeneseiben jóformán esélytelen volt a futamon, autójának légellenállása ugyanis túl nagy volt.
Azóta kiderült, a Haas alacsonyabb leszorítóerejű csomagja egész egyszerűen nem készült el a Bahreini Nagydíjra, Sanghajban azonban már bevethető lesz.
„Egyszerűen nem volt meg a kisebb, közepes leszorítóerejű csomag. Ezen a hétvégén viszont már használjuk. Bahreinben még nem volt készen. Nem számítottam arra, hogy ennyire nagy szükség lett volna rá” – mondta Magnussen.
„Az időmérőn minden rendben volt, hiszen ott van a DRS, és kisebbek a különbségek, mint a versenyen, amikor nem használjuk a DRS-t, és hirtelen nagyobb hatékonyságra van szükség.”
De nemcsak a leszorítóerővel voltak gondok, Magnussen azt mondja, a VF-17-es beállításai sem voltak ideálisak.
„A leszorítóerő-szint, a gumikezelés, illetve az autó teljes beállítása feltehetően nem volt megfelelő a hosszú etapokra. Nehéz volt, de a verseny utáni teszten találtunk érdekes dolgokat. Tudjuk, hogy az autó jó, hiszen szombaton a 6. helyre kvalifikáltuk. Vasárnap rosszul alakult a dolog, de ez csak a gumiknak, illetve a beállításoknak köszönhető.”