Azt követően, hogy a Kanadai Nagydíj után kijelentette, hogy az eddiginél is merészebb lesz a gumiválasztással a jövőben, a Bridgestone hétfőn megerősítette, hogy a szuperlágy és a kemény keverékeit viszi magával Hockenheimbe.
Azt követően, hogy a Kanadai Nagydíj után kijelentette, hogy az eddiginél is merészebb lesz a gumiválasztással a jövőben, a Bridgestone hétfőn megerősítette, hogy a szuperlágy és a kemény keverékeit viszi magával Hockenheimbe.
Erre pedig most lesz először példa, hiszen a japán cég eddig maximum csak egy fokozatot hagyott ki keverékei között, ám a kanadai futamon felbuzdulva, ahol kulcsszerepet kaptak az abroncsok, változtatott taktikáján, és egy érdekes választással érkezik Németországba.
|
„A Hockenheimring karakterisztikája lehetővé teszi számunkra, hogy palettánk két végéről válasszunk gumit, és azokkal érkezzünk a Német Nagydíjra” – mondta a Bridgestone gumifejlesztési vezetője, Hirohide Hamashima.
A Bridgestone azt is megerősítette, hogy a későbbiekben visszatér korábbi felállásához, és a Magyar-, illetve a Szingapúri Nagydíjra a szuperlágy és a közepes, a Belga-, illetve az Olasz Nagydíjra pedig a közepes és a kemény keverékeit viszi magával.
„A Hungaroring puhább gumikat igényel, hiszen mindig nehéz megtalálni a megfelelő tapadást a magyar ringen. Spa és Monza viszont két nagysebességű pálya, ami mind a versenyautókat, mind a gumikat komoly teszt alá helyezi.”
„Itt a keményebb keverékeinket kell bevetnünk, mivel fontos a tartósság. Szingapúrban, az utcai pályán viszont ismét visszatérhetünk a lágyabb keverékekhez.”