A V6-os hibrid erőforrások 2014-es bevezetése óta korlátozzák a különféle motorkomponensek felhasználható mennyiségét, sőt, az idő előrehaladtával szigorítottak is az erre vonatkozó regulákon.
Kezdetben, egy 19 versenyből álló idényre minden komponensből ötöt használhattak fel év közben, 2019-ben viszont már csak három belső égésű motor, turbó, és hőenergia-visszanyerő rendszer [MGU-H], illetve két vezérlőelektronika, energiatároló és kinetikus energia-visszanyerő [MGU-K] állt rendelkezésükre a 21 versenyhétvége során.
A csapatok viszont végül megállapodtak abban, hogy a jövő évi, 22 versenyes idényre megnövelik a limitet.
A Motorsport Világtanács ennek megfelelően ratifikálta, hogy 2020-ben három MGU-K-t használhatnak a pilóták.
Ez az egység igencsak érzékeny eleme a V6-os erőforrásoknak: a kinetikus energiát begyűjtő, amit aztán az akkumulátorban tárol, és 120 kW-nyi erőrásegítést tesz lehetővé.
Idén a mezőny felének nem volt szüksége egy harmadik MGU-K-ra év közben, a Renault és a Honda motorjait használó autók azonban többet használtak kettőnél, sőt, a toro rossós Daniil Kvyat hat ilyen egységgel versenyezte végig az idényt.