A tavalyi Osztrák Nagydíj igazán fájdalmas volt az ezüstnyilak számára, hiszen bár remekeltek az időmérő edzésen, a versenyen Valtteri Bottas és Lewis Hamilton is kiesett technikai gondok miatt.
Bár idén a Mercedes dominál, a technika ördöge soha nem alszik: Kanadában a verseny előtt ízekre kellett szednie a csapatnak Hamilton versenyautóját egy szivárgás miatt, amit gyakorlatilag a verseny rajtjára sikerült összerakniuk.
Franciaországban aztán Hamiltonnak az időmérő előtt akadtak szenzorgondjai, emiatt pedig ki kellett emelni a motort és a váltót is az autóból. Wolff azt mondja, annyira bonyolult feladat volt az autó összeszerelése, mint egy „nyitott szívműtét”.
A Mercedesnél éppen ezért nagyon tartanak attól, hogy a műszaki problémák Ausztriában is felütik fejüket.
„A tavalyi Osztrák Nagydíj eredménye volt a 2018-as szezon mélypontja” – mondta Wolff.
„Egy kettős kiesés az ígéretes első rajtsor után azt jelentette, hogy rengeteg pontot ejtettünk el. Az a verseny kegyetlen emlékeztető volt arra, hogy a dolgok milyen gyorsan elindulhatnak a rossz irányba a sportunkban, és a megbízhatóság, illetve a teljesítmény kéz a kézben járnak a Forma-1-ben.”
„Idén igazán jók az eredményeink, de önteltség volna figyelmen kívül hagyni azt a tényt, hogy sorozatban két versenyhétvégén is gyakorlatilag nyitott szívműtétet kellett végrehajtaniuk az autóinkon szerelőinknek.”
„Számos különböző problémával találtuk szembe magukat, melyek egyenként is könnyedén kiesést eredményezhettek volna. Szóval amilyen hamar csak lehet, felül kell kerekednünk ezeken a problémákon.”
A Mercedes egyébként jelenleg 140 pontos előnnyel vezeti az összetett pontversenyt a Ferrari előtt.
Az F1VILÁG.HU csapata a helyszínről számol be az Osztrák Nagydíj eseményeiről, így érdemes folyamatosan figyelemmel kísérni weboldalunkat. Extra tartalmakért pedig bátran látogasd Facebook-oldalunkat, illetve természetesen az Instagramon is megtalálsz bennünket!