A Ferrari sokat szenvedett a szezon eddig eltelt részében, az elmúlt két futamon azonban több fejlesztést is pályára vitt: változtatott az orrkúpon, a hátsó szárnyon, illetve a bargeboardokon is.
Ezen újításoktól nem várt nagy teljesítménynövekedést a csapat, Binotto azonban azt mondja, nagyon örülnek annak, hogy a szélcsatorna és a pálya közti korreláció megfelelő volt.
„Szerintem nem számítottunk nagy különbségre. Kisebb fejlesztések voltak, kompletté vált az a csomag, amit elkezdtünk bevezetni Oroszországban” – mondta a szakember.
„A pozitívum az, hogy a korreláció jól működött, megerősítést nyert az, amit a szélcsatornában, illetve a gyárban láttunk. Ez pedig azt jelenti, hogy jó irányba haladunk.”
„Lesznek további fejlesztések a szezon további részben, amik ugyancsak fontosak lesznek. És számunkra a kulcs az autó fejlesztése lesz, és ami még fontosabb, meg kell bizonyosodnunk arról, hogy az irány, amerre elindultunk az autóval, az helyes.”
A csapat versenyzője, Charles Leclerc a 4. helyről ratolva a 7. helyen ért célba a múlt hétvégi Eifel Nagydíjon.
Leclerc még a Nürburgringen azt mondta, meglepte, hogy a Ferrari ennyire erős volt, a pálya karakterisztikája, illetve a hűvös idő ugyanis nem kedvezett túlzottan nekik.
„A hétvégére visszatekintve szerintem volt néhány pozitívum” – mondta a monacói.
„Nem számítottam arra, hogy ennyire versenyképesek leszünk, de az autó egészen jól kezelhető volt. Ez pozitívum. És szerintem a legkisebb fejlesztés is, amit idehoztunk, jól működött. Nem volt masszív előrelépés, de nem is ez volt a cél.”
„Egy kis lépés volt a helyes irányba. És ez is pozitívum. Most meg kell értenünk, a lágy gumikon futott első etapban miért volt ilyen jelentős az abroncsok szemcsésedésének mértéke. De elégedett vagyok azzal, ahogy a hétvége ment.”
A Ferrari főtervezője, Simone Resta nemrég elárulta, mindent megtesznek azért, hogy 2021-re feljavuljanak, ezért főleg a versenyautó hátuljára fókuszálnak majd a fejlesztések során.