A koronavírus-járvány miatt a Forma-1-es gyárak 63, míg a motorrészlegek 49 napig tartottak zárva, a Ferrari sportrészlegén [Gestione Sportiva] pedig május 21-én, azaz csütörtökön ismét beindult a munka.
Kezdetben persze csak korlátozottan, hiszen sok szakember, illetve az adminisztratív személyzet még otthonról dolgozik, ez azonban nem jelenti azt, hogy nem próbálnak meg javítani az SF1000-es versenyautón.
Egy olyan autóról, mely valójában még egyszer sem versenyzett – és ebben a formában soha nem is fog, a július első hétvégéjén, Spielbergben pályára guruló modell ugyanis várhatóan jelentősen eltér majd attól a modelltől, mellyel a Scuderia még márciusban elutazott Melbourne-be.
Olasz lapértesülések szerint a Ferrari a váltón is próbál javítani, mint ahogy aerodinamikai téren is szeretnének előrelépni. Úgy tudni, a V6-os erőforráson is sokat javíthatnak az idénykezdetig, akár 15 extra lóerőt kihozhatnak belőle.
Néhány hete, ’A GP Világa’ című sorozatunkban már foglalkoztunk a Ferrari „B-autójával”.