Teljes mértékben szabályos a Red Bull Racing 2011-es versenygépe – állítja a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) technikai delegáltja, Charlie Whiting, miután az évadnyitó Ausztrál Nagydíjat követően ismét kiderült, az RB7-es kódjelű versenygépek első szárnyai jobban hajlanak, mint riválisaiké.
Teljes mértékben szabályos a Red Bull Racing 2011-es versenygépe – állítja a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) technikai delegáltja, Charlie Whiting, miután az évadnyitó Ausztrál Nagydíjat követően ismét kiderült, az RB7-es kódjelű versenygépek első szárnyai jobban hajlanak, mint riválisaiké.
Csakúgy, mint 2010-ben, az energiaital-gyárosokat idén is azzal vádolják, hogy autóik nagy előnyre tesznek szert azzal, hogy nagy sebességnél rendkívüli módon meghajlanak első vezetőszárnyaik.
A McLaren versenyzője, Lewis Hamilton nemrégiben úgy nyilatkozott, vagy be kell csukni azt a kiskaput, amit a Sebastian Vettelék kihasználtak, vagy sürgősen le kell másolniuk a Red Bull megoldását – ez utóbbi azonban nem könnyű, a riválisoknak ugyanis egész egyszerűen egyelőre fogalmuk sincs arról, mivel trükközik az osztrák csapat.
Charlie Whiting, az FIA állandó versenyigazgatója a Bild című napilapnak nyilatkozva megerősítette, a Red Bull autói teljes mértékben megfelelnek a szabályoknak.
„Nem találtunk semmi szokatlant. Az autó rendben van” – mondta a szakember.