Fotókat egyelőre nem hoztak nyilvánosságra, a Forma-1, illetve a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) azonban hétfőn bemutatta a csapatoknak az újabb terveket.
A leglátványosabban az autó első szárnya változott augusztus óta: az sokkal futurisztikusabbá vált. A szárny jelenleg két méter széles, a szélcsatornás tesztek azonban tovább folytatódnak, hogy lehetne-e szűkíteni rajta anélkül, hogy az negatív hatással lenne a turbulenciát tekintve.
Szintén drasztikusan megváltozott a hátsó szárny is, mely szélesebb annál, mint amit nemrég bemutattak a szélcsatornás fotókon. Emellett az autó orrának csúcsát 25 mm-rel csökkentették, és a padlólemez is újratervezték, illetve módosítottak a fékekre, illetve a váltókra vonatkozó terveken.
A 2021-es regulákat várhatóan október végén hozzák nyilvánosságra, addig pedig tovább folytatódnak az új versenyautó tesztjei a szélcsatornában.
Az új autó fejlesztése egyébként „Lima” kódnéven fut.