Gascoyne: A Spykernek ki kell törnie az utolsó sorból - F1VILÁG.HU

Gascoyne: A Spykernek ki kell törnie az utolsó sorból

HIRDETÉS

A Spyker istálló technikai vezetője, Mike Gascoyne kulcsfontosságúnak tartja, hogy csapata javítson az időmérő edzéseken nyújtott teljesítményén, mert csak így tud jobb eredményeket szerezni a szezon hátralévő versenyein.

A Spyker istálló technikai vezetője, Mike Gascoyne kulcsfontosságúnak tartja, hogy csapata javítson az időmérő edzéseken nyújtott teljesítményén, mert csak így tud jobb eredményeket szerezni a szezon hátralévő versenyein.

“Úgy gondolom, mielőbb javítanunk kell az időmérőn nyújtott teljesítményünkön” – mondta Gascoyne, akinek csapata általában az utolsó sorból vághat neki a versenyeknek.

“Az elmúlt versenyeken nem szerepeltünk olyan jól az időmérő edzéseken, ahogy kellett volna, és ez a versenyünkre is rányomta a bélyegét. Magyarországon kikaptunk a Hondáktól az időmérőn, azonban a versenyen mi voltunk a jobbak. Többre is képesek lennénk, de ehhez a kvalifikáción jobban kell teljesítenünk. Azonban Sakon még csak első versenyét teljesítette a csapattal, és még soha nem vezette a Spykert ezelőtt.”

“Az emberek azt is elfelejtik, hogy Adrian is még kezdő, nem vezetett még minden pályán, így ő is folyamatosan tanul. Azonban rengeteg hasznos információval gazdagodik minden egyes verseny után, így egyre jobb a teljesítménye is” – folytatta a szakember.

Az egyedi sportautók gyártására specializálódott holland cég az idei évben még soha nem indulhatott a 19. helynél előrébb a versenyeken, és eddig még egyetlen egy pontot sem szerzett. A Spyker azonban az augusztus végén megrendezésre kerülő Török Nagydíjon bemutatja legújabb fejlesztésű autóját, melytől a vezetőség azt várja, hogy közelebb hozza őket a középmezőnyhöz.

Gascoyne azonban figyelmeztetett, nem szabad túl sokat várni a módosított autótól. “Nem lesz egyszerű közelebb kerülni az előttünk állókhoz. Nem számítunk azonnali sikerre, jóllehet komoly előrelépés az autó aerodinamikailag. Mechanikailag is átdolgoztuk az autó hátulját, azonban hogy az mennyit hoz majd a versenyen, nehéz lenne megmondani. Véleményem szerint továbbra is az utolsó sorok egyikében végzünk majd az időmérőkön, de jövőre sokat javulhatunk.”

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!