Úgy tűnik, hogy az idei évet a kacsacsőrű autók fogják uralni. A McLaren kivételével eddig az összes új autó lépcsős orrkúpot visel, közöttük a vasárnap bemutatkozó Lotus F1 Team versenygépe is.
Úgy tűnik, hogy az idei évet a kacsacsőrű autók fogják uralni. A McLaren kivételével eddig az összes új autó lépcsős orrkúpot visel, közöttük a vasárnap bemutatkozó Lotus F1 Team versenygépe is.
Az enstone-i bázisú alakulat Lotus név alatt vág neki az idei szezonnak, és mindent elkövet majd annak érdekében, hogy visszatérjen nyerő formájához, és ismét versenyeket illetve bajnoki címeket szerezzen, mint a Benetton és a Renault égisze alatt.
A Lotus visszatért a hátul kivezetett kipufogóhoz – ami nem meglepő, hiszen az idei szabályok ezt már előírják -, miután a tavalyi évadban elöl vezette ki a gázokat, egyedüliként a mezőnyben.
A Lotus színeiben tér vissza – két év kihagyás után – Kimi Räikkönen, akitől mindenki sokat vár, míg csapattársa Romain Grosjean lesz, aki szintén versenyzett már a Forma-1-ben, és megnyerte a tavalyi bajnokságot a GP2-ben.
Az E20 kódszámra hallgató versenygép hétfőn néhány próbakört fut majd Jerezben, ahol kedden megkezdődik az első hivatalos téli tesztprogram az idei évben.