Kiderült, hány rajthelyes büntetést kap Leclerc Brazíliában - F1VILÁG.HU

Kiderült, hány rajthelyes büntetést kap Leclerc Brazíliában

HIRDETÉS
Nem a mezőny végéről kell rajtolnia a hétvégi Brazil Nagydíjon Charles Leclercnek – a monacói azt mondja, 10 hellyel sorolják majd hátrébb az időmérő edzésen.
GP USA  F1/2019 -  SABATO 02/11/2019   
credit: @Scuderia Ferrari Press Office Charles Leclerc Ferrari

Az már a hét elején kiderült, a fiatal pilóta rajtbüntetést kap majd Interlagosban, új motort kell ugyanis beépíteni autójába azok után, hogy az Amerikai Nagydíj harmadik edzésén problémák hátráltatták.

Leclerc autójába egy vadonatúj belső égésű motort szerelnek majd, így eredeti rajtpozíciójához képest 10 rajthellyel sorolják majd hátrébb. Ha egy új turbót és hőenergia-visszanyerő rendszert is beépítenének versenygépébe, az további 10 rajthelyet jelentene.

„Nyilvánvaló, hogy nem lesz könnyű hétvége a 10 rajthelyes büntetés miatt” – mondta a monacói csütörtökön.

„De úgy hiszem, hogy ez volt a legjobb lehetőség számunkra a bajnokság hátralévő részére, szóval megpróbálom majd minimalizálni a károkat, amennyire csak lehet, igyekszem a legjobbat nyújtani. És aztán látni fogjuk majd a motorcsere előnyeit Abu Dhabiban.”

„Összességében azt gondolom, értékes pluszt jelent majd az új motor, akár az időmérőről, akár a versenyről beszélünk. Az Austinban használt régebbi motornak egy kicsit talán köze volt az eredményhez. Biztos vagyok benne, hogy az új aggregát segíteni fog minket a jó eredmény elérésében.”

Leclerc megerősítette, az új V6-os ugyanaz a specifikáció lesz majd, mint a korábban használt motor, habár felmerült, hogy a Ferrari egy vadonatúj fejlesztést szerelhet autójába a 2020-as idényre készülve.

„A telefonhívás alapján, amit kaptam, ugyanazt a specifikációt építjük be, mint amit elveszítettünk Austinban. Nem hiszem, hogy volt bármiféle értekezés ezzel kapcsolatban – legalábbis velem biztosan nem – erről a 2020-as évre való tesztelésről.”

„A motor pontosan ugyanaz, mint amivel gondunk akadt Austinban. Egyszerűen egy vadonatúj lesz, mivel az előzőt már nem lehet újra használni.”

Hirdetés

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Kiderült, hány rajthelyes büntetést kap Leclerc Brazíliában
Ezzel magyarázza Perez idei hatodik Q1-es kiesését
Norris: Már az első hat verseny után elbuktuk a bajnoki címet
Verstappen: Két versenyt eldobtunk a rossz hátsó szárny miatt
Colapinto 50 G-s ütközést szenvedett el, orvosok döntenek a rajtengedélyéről

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!