Robert Kubica tisztában van azzal, hogy nem lesz könnyű dolguk a hétvégén megrendezésre kerülő Német Nagydíjon, ugyanis riválisaik egyre jobb formában vannak az elmúlt időben bemutatott fejlesztéseiknek köszönhetően.
Robert Kubica tisztában van azzal, hogy nem lesz könnyű dolguk a hétvégén megrendezésre kerülő Német Nagydíjon, ugyanis riválisaik egyre jobb formában vannak az elmúlt időben bemutatott fejlesztéseiknek köszönhetően.
Míg riválisai már hónapok óta használják az F-csatornát, és legtöbbjük már finomra hangolta új kipufogórendszerét, illetve az ahhoz kapcsolódó módosított diffúzort, a Renault még csak az új padlólemezt vetette be, ám azzal sincs még teljes mértékben megelégedve.
Kubica ugyan optimistán tekint a jövőbe, azonban tisztában van azzal, hogy nagyon nem lesz egyszerű számukra a hétvégi megmérettetés Hockenheimben, ahol jóval erősebb riválisokkal találják majd szembe magukat, mint az elmúlt versenyeken.
„Mint mindig, most is a legjobb tudásomat fogom nyújtani, és mindent megteszek majd annak érdekében, hogy a lehető legjobbat kihozzam az autóból” – mondta a lengyel pilóta a csapat előzetesében.
„A legtöbb alakulat, amellyel versenyezni fogunk, már használja az F-csatornát, illetve az új padlólemezt, így véleményem szerint egy igen kemény hétvége vár ránk, éppen ezért meg kell bizonyosodnunk arról, hogy egy versenyképesebb autóval állunk rajthoz, mint az elmúlt versenyeken.”
A lengyel pilóta szerint a legnagyobb kihívást az jelenti majd, hogy megtalálják a megfelelő kompromisszumot a sebesség és a leszorítóerő között.
„Mivel a legtöbb autó már fel van szerelve az F-csatornával, nehezebb lesz a dolgunk, mert nagy valószínűséggel csökkentenünk kell az autó leszorítóerejét, hogy partiban maradjunk velük a csúcssebesség tekintetében, ám ez időveszteséggel járhat a kanyarokban” – magyarázta Kubica.
„A pénteki edzéseken az lesz a fő feladatunk, hogy megtaláljuk a legjobb kompromisszumot, és a lehető legjobban beállítsuk az autót.”
A Renault orosz pilótája, Vitaly Petrov célja az lesz a hétvégén, hogy minél közelebb legyen csapattársához, bejusson az időmérő utolsó körébe, és befejezze a versenyt, lehetőleg pontszerző helyen.