2019-ben a Ferrari dominált a téli teszteken, így valóságos hidegzuhanyként érte a csapatot, amikor Melbourne-ben nem tudta felvenni a versenyt a Mercedesszel.
A Ferrari idén egyáltalán nem villogott a teszteken, a csapat részéről pedig olyan információk érkeztek, melyek szerint az új, SF1000-es versenyautó nem elég gyors. Az F1-es szakértők persze kétkedve fogadták mindezt, és tesztelemzésünkben mi magunk is arra jutottunk, a Ferrari jó eséllyel altatott az előszezonban.
Leclerc a minap egy interjúban úgy fogalmazott, ő sem tudja, mennyire lesznek gyorsak, bár tény, hogy más hozzáállást választottak 2020-ra.
„Momentán nehéz látni azt, hogy milyen lesz az új autó Ausztráliában” – mondta a fiatal pilóta a Sky Italiának nyilatkozva. „Persze mindenki tudni szeretné, én magam is. Nemcsak az újságíróknak kérdés ez, hanem nekünk is. Nehéz megmondani, hol is állunk.”
„Az idei év jóval nehezebbnek tűnik – legalábbis papíron. De még nincsenek kézzelfogható bizonyítékaink. Még nem vagyunk túl az első versenyen. Nagyon nehéz megmondani, hogy állunk – minden, amit mondhatok, hogy a hozzáállásunk változott az idei évre.”
„Idén magunkra összpontosítottunk, és azt magabiztosan állíthatom, hogy az első tesztnaptól mostanáig sokat fejlődtünk. Arra például már rájöttünk, hogy rugalmasabban tudjuk elérni azt az egyensúlyt, ami egy versenyző számára szükséges. Ez előrelépés tavalyhoz képest, ahol ez a tartomány igencsak szűk volt.”