Idáig nem volt széles körben ismert, hogy a Ferrari hosszú ideje már nem az ágaskodó csikó eredeti formáját használja emblémájaként – az Osztrák Nagydíj hétvégéjén azonban az istálló emlékeztette erre a világot azzal, hogy új matricát ragasztott fel Charles Leclerc és Carlos Sainz autójára – pontosabban a régit. Ennek apropója ugyanis egy évforduló, hiszen 1932. július 9-én, vagyis pontosan 90 éve jelent meg először a logo egy versenypályán.
Enzo Ferrarinak, a legendás autómárka alapítójának Francesco Baracca repülőgéppilóta szülei ajánlották fel, hogy használja autóin az első világháborúban elhunyt fiuk által viselt emblémát, az ágaskodó paripát, mert az szerencsét hoz számára.
Ferrari elfogadta a felajánlást és a ló felhasználásával alakította ki saját logóját, a háttérként Modena város színének számító sárgát használva, hozzáadva az olasz zászló színeit és az SF betűket a Scuderia Ferrari rövidítéseként. A szimbólum 1932-ben ezen a napon, a spái 24 órás versenyen tűnt fel először a Ferrari által benevezett végül győztes Alfa Romeón. Maga a Ferrari autómárka csak később, 1939-ben alapult meg.
A kilencven évvel ezelőtt használt embléma azonban kissé másképpen nézett még ki, mint ami mostanság látható a Ferrari versenyautóin a különböző sorozatokban. A ló formája kevésbé letisztult volt, és több fehér színt is tartalmazott az alapul szolgáló fekete mellett. Ezt az eredeti logót idézte most meg a Ferrari Spielbergben, az Osztrák Nagydíj hátralévő részét pedig már ezt viselve fogják teljesíteni versenyautóik.