Könnyen elképzelhető, hogy dugába dőlnek azok a próbálkozások, melyek a Forma-1-es autók jelentős gyorsítását tűzték ki célul a 2017-es évtől.
Könnyen elképzelhető, hogy dugába dőlnek azok a próbálkozások, melyek a Forma-1-es autók jelentős gyorsítását tűzték ki célul a 2017-es évtől.
Legalábbis ezt írja mai cikkében az Auto Motor und Sport című tekintélyes német szaklap, mely tudni véli, hogy a technikai munkacsoport legutóbbi ülésén a többség a versenyautók karosszériájának kiszélesítése ellen szavazott – így azok a tervezett 180 centiméter helyett továbbra is 140 centiméteresek maradnak.
|
Az AMuS értesülései szerint a nagyobb diffúzor ötletét is lesöpörték az asztalról. Korábban azt tervezték, az autó ezen elemét 25 centiméter magasra növelik 2017-ben, de vagy marad a jelenlegi 12,5 centiméteres, vagy csak kis mértékben változtatnak a méretein.
Úgy tudni, főleg a Mercedes, valamint a Pirelli volt az elképzelések ellen – a gumigyártó túlzottan magas guminyomással fenyegetőzött biztonsági előírásként, amennyiben a köridők valóban 5 másodperccel javulnak, és ezt senki sem szeretné.
Az Auto Motor und Sport mindazonáltal úgy tudja, a szélesebb első és hátsó szárnyakra vonatkozó elképzelések még továbbra is állnak.