A Haas és a Toyota közötti partnerség keretében azonban a csapat egy teljes tesztprogramot futtat egy korábbi modelljükkel a 2025-ös szezon során. Magnussen fontos szerepet kap ebben a programban, különösen az új TPC-szabályok miatt, amelyek szabályozzák az aktuális versenyzők tesztelési lehetőségeit a korábbi versenyautókkal.
„Kevin néhány TPC eseményen vezetni fog, hogy referenciapontot biztosítson. Jó kapcsolatunk van vele” — mondta Ayao Komatsu csapatfőnök.
HIRDETÉS
HIRDETÉS
Magnussen nem csupán a tesztprogramban vesz részt, elképzelhető, hogy sportautó-versenyzési kötelezettségei mellett néhány Forma-1-es versenyhétvégén is jelen lesz a csapattal, bár konkrét szerepe ezek során még nem tisztázott. A rutinos versenyző már korábban egyértelművé tette, hogy nem szeretne tartalékversenyzői pozíciót betölteni.
HIRDETÉS
„Nem leszek klasszikus tartalékversenyző, aki minden versenyen ott ül arra várva, hogy valaki megsérüljön. Ez nem az, amit csinálni szeretnék, és nem is szükséges számomra.”
Fő fókusza a BMW LMDh-programjában való részvétel lesz az IMSA sportautó bajnokságában és az Endurance-világbajnokságon (WEC). Ez magában foglalja a híres Le Mans-i 24 órás versenyt is, sőt, Magnussen már ezen a hétvégén rajthoz áll a Daytona-i 24 órás futamon.
HIRDETÉS
HIRDETÉS
„Jó érzés versenyezni” – mondta a dán pilóta. „Mindig is szenvedélyesen rajongtam a motorsport különböző ágazataiért. A BMW-s megállapodás lehetővé teszi számomra, hogy felfedezzem és megnyerjem ezeket a nagy, klasszikus endurance-versenyeket.”
A Haas nemrégiben zárta első TPC-tesztjét Jerezben, ahol Ocon, Bearman és a Toyota protezsáltja, Ritomo Miyata vezette a VF-23-as autót.
HIRDETÉS