Eifel Nagydíj
Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: email
Email
Megosztás itt: whatsapp
WhatsApp

Massa nem vár sokat a Ferrari cápaorrától

A Ferrari brazil versenyzője, Felipe Massa úgy gondolja, hogy csapata régóta várt új orrkúpja nem olyan nagy előrelépés, mint azt egyesek gondolják, bár az új elemmel majd’ három másodpercet vert a többiekre az első tesznapon Barcelonában.

A Ferrari brazil versenyzője, Felipe Massa úgy gondolja, hogy csapata régóta várt új orrkúpja nem olyan nagy előrelépés, mint azt egyesek gondolják, bár az új elemmel majd’ három másodpercet vert a többiekre az első tesznapon Barcelonában.

“Úgy néz ki, mint egy cápa, még szája is van” – mondta Massa a Ferrari új orrkúpjáról, és első vezetőszárnyáról.

“Ahogy azt már korábban is mondtam, fokozatosan, kis léptekben fejlesztjük az autót. Természetesen ez is előrelépés, bár azt nem mondanám, hogy az autó mostantól egy másodperccel gyorsabb lesz, de ha így folytatjuk, idővel elérhetjük végső célunkat.”

“Elégedett vagyok az autóval, nagyon gyors és egyenletes volt az elmúlt két nap alatt.”

A brazil versenyző ugyanakkor nem tulajdonít különösebb jelentőséget az új orrkúpnak, mert véleménye szerint, az csak csekély javulást eredményez a köridők terén.

“Egy kicsit javítottunk az aerodinamika terén, de ebből még jelentős előnyünk nem származott. Az új orrkúp a szélcsatornában elvégzett munka eredménye, és a nyílás hozzávetőlegesen annyit hozhat a konyhára, mint egy kisebb légterelő elem” – folytatta Massa, aki szerint a slick gumik és az alacsony leszorító erős szabályok bevezetése látványosabbá teszik majd a Forma-1-et a jövő évben.

“Kipróbáltam a slick gumikat és nagyon élveztem azokon a körözést. Azonban más lesz a helyzet a jövő évben, hiszen számos szabály megváltozik az autóra vonatkozóan.”

“Véleményem szerint, az új szabályok látványosabbá teszik majd a sportot, mert a slick gumikkal jóval nagyobb lesz az autók tapadása. Azzal pedig, hogy lekerül néhány aerodinamikai elem az autóról, könnyebbé válik az előzés” – magyarázta.

“A slick gumik, amelyek jóval nagyobb mechanikai tapadást biztosítanak, lehetővé teszik, hogy az aerodinamikai tapadás elvesztése nélkül kövessünk más autókat. Ez pedig mindenképpen látványosabb versenyeket eredményez.”

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hozzájárulok, hogy az F1VILAG.HU hírlevel(ek)et küldjön számomra, és közvetlen üzletszerzési céllal megkeressen az általam megadott elérhetőségeimen saját vagy üzleti partnerei ajánlatával:*
Hozzájárulok (Az adatkezelés részletei »)

Ezeket is ajánljuk!

Massa nem vár sokat a Ferrari cápaorrától
Racing Point: A Renault-nak és a McLarennek szabad másolnia a Mercedest?!
A Ferrari és a Renault túl az első 2022-es törésteszten!
Racing Point: Vettel nálunk a második fénykorát élheti
Minél hátrébb végez, annál nagyobb előnybe kerülhet a Ferrari 2021-ben
Hülkenberg úgy érzi, tartani tudná a lépést Verstappennel