Felipe Massa diktálta a tempót a kétnapos tesztprogram nyitónapján Silverstone-ban, ahol hűvös idő fogadta a mezőnyt. A Williams brazilját Daniel Ricciardo és Nico Rosberg követte.
Felipe Massa diktálta a tempót a kétnapos tesztprogram nyitónapján Silverstone-ban, ahol hűvös idő fogadta a mezőnyt. A Williams brazilját Daniel Ricciardo és Nico Rosberg követte.
Felipe Massa végzett az élen a Brit Nagydíj utáni kétnapos szezonközi teszt első napján Silverstone-ban.
A Williams brazil pilótája a délelőtt folyamán érte el legjobb idejét a Pirelli közepes keverékű abroncsaival. Ideje hét tizeddel volt gyengébb, mint Lewis Hamilton versenyhétvégén futott leggyorsabb köre, melyet a második szabadedzésen futott meg.
Daniel Ricciardo a reggeli tréning nagy részét aerodinamikai munkálatokkal töltötte, és sokáig mért kör sem volt a neve mellett. A Red Bull ausztrálja azonban egy remek kört rakott össze, mellyel mindössze hat ezreddel lemaradva Massa mögött, a második lett.
Nico Rosberg a harmadik helyre hozta be a Mercedest, miközben egy új hátsó szárny koncepciót tesztelt.
Adrian Sutil kezdett a legjobban, az első órában ő állt az élen, azonban autójának motorja meghibásodott, így azonnal visszacsúszott a 10. pozícióba. A Force India végül ki tudta cserélni az erőforrást autójában, így délután ismét pályára gördülhetett, aminek meg is lett az eredménye, hiszen feljött a negyedik helyre.
Jules Bianchi, aki holnap Kimi Räikkönen helyén a Ferrariban fog pályára hajtani – mindenkinél több kört, szám szerint 108-at teljesített jelenlegi csapata, a Marussia színeiben, és bár egy másodperccel elmaradt a legjobbtól az ideje, az ötödik helyen végzett.
A GP2-es futamgyőztes, Stoffel Vandoorne folyamatosa aerodinamikai tesztet végzett a McLarennek a reggeli tréningen, majd délután sikerült egy remek kört összeraknia, mellyel feljött a hatodik pozícióba, egy másodperccel megelőzve a mögötte végző Sergio Perezt.
Jean-Eric Vergne (Toro Rosso) egy újabb másodperccel maradt el, és végzett a nyolcadik helyen. A francia pilóta mindenkinél kevsebb (28) kört teljesített, folyamatosan az akkumulátorral küzdött, ami miatt többször is előkerült a piros zászló a reggeli etapban.
Pastor Maldonado a kilencedik helyre hozta be a Lotust. A venezuelai pilóta nyolc tizeddel volt gyorsabb, mint a Ferreri tesztpilótája, Pedro de la Rosa, aki a Pirelli számára tesztelt egy új hátsó konstrukciót.
A GP2-es pilóta, Will Stevens majd’ 100 kört futott, és a lista végén végzett a Caterhammel.