Wolff megerősítette, hogy a brackley-i csapat a szabályokon belül maradt, de elismerte, hogy a szezon végén több nagy baleset miatt nagyon közel kerültek a határ átlépéséhez.
„Nagyon közel. Nem lehet nagy tartalékot felhalmozni” – mondta a Mercedes-főnök az Auto und Sport című német lapnak. „Általában az történik, hogy az év elején túlköltekezel, majd elkezdesz takarékoskodni.”
HIRDETÉS
HIRDETÉS
A szezon végi balesetek komoly pénzügyi nyomást helyeztek a csapatra: Andrea Kimi Antonelli Monzában, a Parabolica kanyarban történt balesete, valamint George Russell austini és mexikói ütközései jelentős károkat okoztak: „A szezon végi balesetek igazán problémásak. Kimi [Antonelli] Monzában, George [Russell] Austinban és Mexikóban. Egy ponton már csak egy szárnykészletünk volt egy adott típusból” – tette hozzá Wolff.
HIRDETÉS
A költségkorlátok miatt a Mercedes kénytelen volt lemondani néhány aerodinamikai és mechanikai fejlesztésről a hajrában.
„Az év végén le kellett mondanunk néhány fejlesztésről, mert egyszerűen nem volt pénzünk a szükséges alkatrészek előállítására. Mexikóban például nem térhettünk vissza a régebbi aerodinamikai specifikációhoz, mert nem voltak tartalékalkatrészek. Nem maradt pénz a költségkereten belül újakat gyártani.”
HIRDETÉS
HIRDETÉS
Annak ellenére, hogy a költségplafont csaknem túllépték, Wolff továbbra is támogatja a rendszer fenntartását.
„Egyértelműen” – jelentette ki. „A költségsapkának köszönhetően a csapatok nyereségessé váltak, és a sport fenntartható lett.”
HIRDETÉS