Mercedes: Nem lesz csodaszer Melbourne-re se - F1VILÁG.HU

Mercedes: Nem lesz csodaszer Melbourne-re se

HIRDETÉS
Nagy örömmel tér vissza Ausztráliába a Mercedes Forma-1-es csapata, az istállót irányító Toto Wolff ugyanakkor hangsúlyozta, nem számíthatnak arra, hogy az előző versenyekhez képest jobb teljesítményt nyújtanak az előttünk álló hétvégén, Melbourne-ben.
2022 Bahrain Pre-Season Test, Day 2 - LAT George Russell

A Mercedes jelenleg a második helyet foglalja el a konstruktőrök versenyében, a szezon első két versenyhétvégéjén azonban esélye sem volt a győzelemre, W13-as versenyautója ugyanis a „delfinezés” jelenségével küszködik, vagyis túlságosan pattog nagy tempónál. A csapatnál keresik a megoldást a problémákra, Toto Wolff ugyanakkor azt mondja, nem várnak csodát az idei harmadik versenyhétvégétől sem.

„Egy tanulási versenyben vagyunk, és az első két versenyhétvége megmutatta, hogy még nagyon sok tanulnivalónk van” – ismerte el Wolff. „Jelenleg a pályán nyújtott teljesítményünk nem egyezik meg a várakozásainkkal, de Brackley-ben és Brixworth-ben mindenki a problémák megértésére és megfelelő megoldások megtalálására fókuszál.”

„Nem lesz csodaszer a következő versenyhétvégére, de folyamatosan dolgozunk azért, hogy előre lépjünk a következő versenyeken, és remélhetőleg közelebb kerülhetünk az élmezőnyhöz. Addig maximalizálnunk kell minden egyes lehetőséget, és a legtöbbet kell kihoznunk a rendelkezésünkre álló csomagból.”

„Különböző kihívások állnak tehát előttünk, és állunk elébe, ilyenkor mutatkozik meg igazán a csapatszellem. Lewis és George is hozzáteszi a magáét, visszajelzésekkel szolgálnak és elidőznek a szimulátorban, és összedolgoznak, hogy így segítsenek bennünket az előrejutásban.”

A Forma-1 mezőnye utoljára 2019-ben versenyezhetett az Albert Parkban, az elmúlt időszakban pedig komoly átalakításokat végeztek a versenypályán, melynek vonalvezetése 24 méterrel rövidebb lett, így jobb köridőkre is számíthatunk.

Az 1-es, 3-as, 6-os, 11-es és 13-as kanyarokat kiszélesítették, a legnagyobb változás azonban a pálya közepén történt: a 9-es és 10-es kanyarok alkotta kombinációt ugyanis egy padlógázas kanyar váltotta.

„2020 után először térünk vissza Melbourne-be, három év után először lesz lehetőségünk versenyezni Ausztráliában – ez túl nagy idő egy olyan város és ország számára, mely ekkora szenvedéllyel adózik a Forma-1 iránt” – folytatta Wolff. „Várjuk már, hogy találkozzunk a rajongókkal, és szemügyre vegyük az új vonalvezetést, ami több előzési lehetőséget és gyorsabb köridőket kínál.”

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Mercedes: Nem lesz csodaszer Melbourne-re se
Fogadj a Las Vegas-i Nagydíj győztesére! Íme a legjobb szorzók és tippek! (x)
Ekkor rajtol az F1-es Las Vegas-i Nagydíj
Az F1-es Las Vegas-i Nagydíj rajtrácsa

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!