Friss hírek

Nem akarja otthagyni beszállítóját a Renault

Nem kívánja dobni generátorait szállító partnerét, a Magneti Marellit a Red Bull Forma-1-es csapatának motorgyártója, a Renault – jelentette ki a francia vállalat a minap.


Nem kívánja dobni generátorait szállító partnerét, a Magneti Marellit a Red Bull Forma-1-es csapatának motorgyártója, a Renault – jelentette ki a francia vállalat a minap.

Német sajtóértesülések szerint a Red Bullt tulajdonló Dietrich Mateschitznek elege lett abból, hogy rendszerint problémák jelentkeznek a V8-as erőforrások generátoraival: Sebastian Vettel a valenciai Európa Nagydíjon az első helyről esett ki műszaki hiba miatt, Olaszországban pedig szintén nem jutott el a kockás zászlóig a szóban forgó eszköz problémái miatt.

Hirdetés
 

A Bild szerint Mateschitz azt szeretné, ha a Renault szakítana partnerével, a Magneti Marellivel, és új beszállító után nézne. A Renault-nak azonban esze ágában sincs ezt tennie.

„Először is: Dietrich soha nem kért minket a váltásra” – mondta a francia gyártó képviseletében Remi Taffin.

„Ha ő ezt nyilatkozta, az az ő dolga. Nem fontolgatjuk, hogy szakítunk a Marellivel, sőt: ugyanazt tesszük, mint Monza előtt. Tehát együtt dolgozunk velük, megpróbáljuk megoldani a problémákat, és kipróbálunk új elemeket.”

„Nagyon jól együtt tudnak dolgozni velünk, és a monzai hétvége óta a mi központunkban munkálkodnak. Az egyetlen módja annak, hogy a lehető leghamarabb megoldást találjunk, hogy folytatjuk a munkát partnerünkkel.”

Roberto Dalla, a Magneti Marelli motorsport-igazgatója elmondta, meglepődött Dietrich Mateschitz kijelentésén.

„Meglepett, amit mondott, de nem akarom kommentálni, mert őszintén szólva nem is nagyon értem a dolgot” – mondta a szakember a Gazzetta dello Sportnak.

„Az elvégzett elemzések azt mutatják, hogy nem voltak problémák az egységgel. Minden bizonnyal azért ment tönkre, mert rendkívüli igénybevételnek volt kitéve.”

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Nem akarja otthagyni beszállítóját a Renault
Wolff: A szűk oldalszekrényeknek nem volt közük a gyenge teljesítményhez
Teljesen más lesz az Aston Martin 2023-as F1-es autója, mint az idei
Ma veheti át második vb-trófeáját Max Verstappen
Szakított kedvesével Charles Leclerc
2026-ban újra jelentősen megváltozhatnak az F1-es autók

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!