Orosz Nagydíj
Next
Prev

Ne maradj le! Ez történik az Orosz Nagydíj helyszínén, Szocsiban!

Newey újra kőkeményen dolgozik a Red Bull fejlesztésein

SPIELBERG, AUSTRIA - JULY 03: Adrian Newey, the Chief Technical Officer of Red Bull Racing and Red Bull Racing Head of Car Engineering Paul Monaghan inspect their car during practice for the F1 Grand Prix of Austria at Red Bull Ring on July 03, 2020 in Spielberg, Austria. (Photo by Getty Images/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool  // AP-24H29KGAS2111 // Usage for editorial use only //
Fotó: Red Bull Racing
Ismét alaposan bevonta a fejlesztési munkákba sztártervezőjét, Adrian Neweyt a Red Bull Forma-1-es csapata – az energiaital-gyárosok gőzerővel dolgoznak azon, hogy felzárkózzanak a Mercedesre.

A Red Bull annak reményében vágott neki a 2020-as Forma-1-es idénynek, hogy esélye lesz a világbajnoki címre, a szezonkezdet azonban kiábrándítóan alakult a csapat számára: nem elég, hogy a Mercedes idei autója dominált, a Red Bull RB16-osa nem bizonyult túlzottan ütőképesnek.

A csapat azóta kőkeményen dolgozik a megoldáson, és sikerült is komoly előrelépéseket tenniük: a Red Bullnál ezért abban bíznak, lesz még esélyük az idei szezonban a Mercedes ellen.

Annak érdekében, hogy minél hamarabb jelentős fejlődést érjenek el, a fejlesztési munkákba még inkább belefolyik Adrian Newey főtervező. Mindezt Helmut Marko, a Red Bull motorsport-tanácsadója árulta el a Motorsport.com német kiadásának.

„Az egész csapat tűzben ég. Az a szerelési munka, amit csináltunk Magyarországon, hihetetlen volt. Spanyolországban pedig három 2 másodperc alatti kerékcserénk is volt. Mindenki tűzben ég!” – mondta Marko.

Nem véletlen, hogy Neweyt ismét aktivizálta a Red Bull, 2021-ben ugyanis egyfajta zsetonrendszer lép életbe a fejlesztésekre vonatkozóan, hogy csökkentsék a költségeket. Éppen ezért nagyon fontos, hogy az idei autóval minél nagyobb fejlődést elérjenek.

„Az autók lényegében ugyanolyanok maradnak, mint idén” – mondta Marko. „Ez is oka annak, hogy ennyit áldozunk az idei fejlesztésekre. Mert ezek jövőre is használatosak lesznek.”

Marko emellett beszélt arról is, nem akarnak változtatni versenyautójuk koncepcióján, és egyelőre kitartanak a magas „rake-beállítás” mellett.

„Vizsgáljuk a dolgot. De miután Newey szerint ez a leghatékonyabb megoldás, egyelőre ragaszkodunk hozzá. A top 3 – benne Maxszal – körbeautózza a mezőny többi tagját. Szóval az nem lehet, hogy rossz a koncepciónk. Hiszünk benne. Ezért van a technikai igazgatónk, hogy meghatározza az irányvonalat!”

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

HIRDETÉS

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hozzájárulok, hogy az F1VILAG.HU hírlevel(ek)et küldjön számomra, és közvetlen üzletszerzési céllal megkeressen az általam megadott elérhetőségeimen saját vagy üzleti partnerei ajánlatával:*
Hozzájárulok (Az adatkezelés részletei »)

Ezeket is ajánljuk!

HIRDETÉS

További hírek

HIRDETÉS
HIRDETÉS
HIRDETÉS