A brit pilótát még a kvalifikáció elején akadályozta a Haas orosz versenyzője, emiatt pedig Norrisnak egy újabb garnitúra gumit fel kellett használnia, hogy biztonsággal bejusson a Q2-be.
Így viszont a mclarenes mindössze egyetlen szettet tudott felhasználni a mindent eldöntő utolsó szakaszban.
„Úgy érzem, ez az időmérőmbe került ma. Az autó jó volt. Nem érzem úgy, hogy rossz munkát végeztem. Csak volt előttem egy srác, aki nagyon feltartott, emiatt pedig egy második szettet is fel kellett használnunk” – fogalmazott Norris, aki végül a csak a 9. helyen zárt az időmérőn, két hellyel csapattársa, Daniel Ricciardo mögött.
„Amikor ezredek, századok és tizedek döntenek, szeretnéd, ha lenne lehetőséged a javításra, és nem csinálhatsz hibákat. És ha ilyesmi történik, és csupán egy gumid marad… ez sokba került ma. Szóval kicsit idegesítő, mert úgy érzem, lehettünk volna ötödikek, vagy hatodikak, de nem jött össze.”
A versenybírók egyébként Norrist és Mazepint is beidézték a történtek után.
A McLaren pilótája a Q3-ban egy használt szett gumival futotta meg gyorskörét, ám Sergio Perez megpördülése miatt sok kavics került a pályára.
„Én voltam az első, aki átment ezen a részen, és balszerencsém volt. Veszítettem is pár tizedet. A második gyorskörökön pedig senki sem igazán tudott javítani. Nem tudom, hogy szelesebb lett-e az idő, vagy ilyesmi. Utólag jobb lett volna az első gyorskörben felhasználni azt az új szettet.”
„Balszerencsések voltunk, ennek pedig az egyetlen oka, hogy a Q1-ben forgalomba kerültünk az utolsó kanyarban.”