A Ferrari új autójának hivatalos elnevezését még nem jelentette be a Ferrari: csupán annyit tudni, hogy a projekt 671-es kódnéven fut, az autót pedig február 11-én mutatják be Reggio Emiliában, méghozzá az olasz kisváros Romolo Valliról elnevezett színházában.
Maranellóban természetesen a bemutatóig is gőzerővel folyik a munka, hiszen a csapat célja 2020-ban is az lesz, hogy legyőzze a Mercedest a világbajnoki címért zajló küzdelemben. Ennek érdekében a Ferrari teljesen áttervezte V6-os motorját, és igyekezett olyan aerodinamikai módosításokat eszközölni, melyeknek köszönhetően növelni tudták a versenygép általános leszorítóerejét.
Mostanra pedig minden alkatrészt legyártottak, az autót pedig a napokban össze is szerelték Maranellóban. A bemutatóig hátralévő 1 hétben fontos tesztek várnak még az új modellre, például szimulálnak egy teljes versenyhétvégét is, hogy válaszokat kapjanak bizonyos megbízhatósággal kapcsolatos kérdésekre.
Az F1VILÁG.HU úgy tudja, a Ferrari az első előszezoni tesztek előtt, február 18-án pályára is viszi autóját Barcelonában egy filmforgatás keretében. Ezt követően 6 tesztnap vár a csapatra, melyet a Ferrari a riválisokkal közösen tölt majd el a katalán fővárosban.
Az első teszthéten egyébként a Ferrari azt az autót viszi majd pályára, amit jövő héten bemutatnak a nagyközönségnek, a második kollektív teszten viszont már egy jócskán továbbfejlesztett verzió gurul ki a garázsból. Itt már lehetősége lesz a Scuderiának arra, hogy alaposabban is tanulmányozza az új autót teljesítményét, és felkészítse a csomagot a március közepén tartandó Ausztrál Nagydíjra.
A Ferrari aerodinamikusai már számos alkatrészt elküldtek gyártásra, melyek aztán az utolsó három tesztnapon felkerülnek a 2020-as autóra.
A Ferrari autójának bemutatójáról, valamint minden fontos információról természetesen folyamatosan beszámolunk az F1VILÁG.HU-n.