Eifel Nagydíj
Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: email
Email
Megosztás itt: whatsapp
WhatsApp

Radikális megoldásokat is tesztel a Mercedes

Radikális megoldásokat is szemügyre vesz a 2016-os Forma-1-es idényre az elmúlt két évben domináló Mercedes.


Radikális megoldásokat is szemügyre vesz a 2016-os Forma-1-es idényre az elmúlt két évben domináló Mercedes.

A német istálló Lewis Hamilton révén idén is megnyerte az egyéni világbajnoki címet, és a konstruktőrök között is a legjobbnak bizonyult.

A múlt hétvégi Brazil Nagydíjon a Mercedes már egyértelműen a jövő évre készült, több újítást is pályára vitt ugyanis, köztük egy új felfüggesztésrendszert, valamint egy S-csatornára hajazó megoldás aerodinamikai elemeit.

A csapatnál pontosan tudják, fejlődniük kell, ha 2016-ban is a Ferrari előtt akarnak lenni.

„El lehet rontani a dolgokat, ha egy olyan autó evolúciójára voksolsz, mely már eleve jól teljesít. Szóval még nem vagyunk teljesen biztosak abban, merre tovább” – mondta Toto Wolff, a Mercedes motorsport-igazgatója.

„Van néhány érdekes megoldás, melyet letesztelünk a szélcsatornában és megvizsgálunk. Az egyik ezek közül egy igazán érdekes területre vonatkozik, melynek egyes elemeit már múlt pénteken felraktuk az autóra.”

„Ez egy köztes megoldás az evolúció és a revolúció között, még nem világos, hogy szeretnénk-e elmenni egy innovatívabb irányba, vagy sem. De nagyon jó, hogy a bajnoki cím már a zsebünkben van, és ilyen dolgokkal foglalkozhatunk.”

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hozzájárulok, hogy az F1VILAG.HU hírlevel(ek)et küldjön számomra, és közvetlen üzletszerzési céllal megkeressen az általam megadott elérhetőségeimen saját vagy üzleti partnerei ajánlatával:*
Hozzájárulok (Az adatkezelés részletei »)

Ezeket is ajánljuk!