Az IndyCarban 2020-ban debütál majd a Red Bull Advanced Technologies által tervezett aeroscreen, melyet 2016-ban a Forma-1-ben is teszteltek, végül azonban az úgynevezett ’Halo’ bevezetése mellett döntöttek.
„Kíváncsian figyelem majd, hogyan működik az IndyCarban, milyen lesz a fogadtatása, és persze arra is, hogy milyen kihívásokat jelent majd, mert kétségkívül lesznek kihívások” – mondta Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke.
„De azt gondolom, remek platform lesz majd a tesztelésre. És ha működik, miért ne vizsgálhatnánk meg az F1-es bevezetését?”
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) még 2016-ban mindkét megoldást gondosan kiértékelte, és akkor a szervezet úgy ítélte meg, a Red Bull megoldása több fejlesztési időt igényel még.
Még idén májusban Horner azt mondta, az IndyCarral kötött egyezség remek lehetőséget kínál arra, hogy „teljesen feltérképezzék” az aeroscreenben rejlő potenciált.