Különösen az úgynevezett ’bargeboard’ körüli terület alakult át jelentősen, illetve a vertikális csűrőlapokat is újratervezték a franciák.
Emellett a versenyautó hátsó szárnyának véglapjai is módosultak, illetve a ’Halo’ illesztési pontjára is felkerült egy apró szárny, hogy jobban kontrollálni tudják a légáramlatokat.
Az RS19-es versenyautó az évadnyitó Ausztrál Nagydíjig sokat fejlődik még, hétfőn pedig Daniel Ricciardo és Nico Hülkenberg is elégedetten nyilatkozott.
„Jó érzés volt visszatérni egy Forma-1-es autó volánja mögé a hosszú téli várakozás után” – mondta Ricciardo, aki a Red Bulltól szerződött a Renault-hoz.
„A nyitónap abból állt, hogy visszarázódjunk, számomra pedig arról, hogy folytassam a tanulást az új autóról, illetve új csapatomról. Tisztességes délutánunk volt, és fontos, hogy sok kilométert megtegyünk. Rengeteg dolgot kielemezhetünk, de ígéretes első nap volt.”
[su_spoiler title=”Fotók a Renault hétfői tesztjéről” style=”fancy” icon=”arrow”]
[/su_spoiler]
Csapattársa, Nico Hülkenberg hozzátette: „Az ember hajlamos elfelejteni, mennyire gyorsak ezek az autók itt, főleg a 3-as és 9-es kanyarokban – szóval jó volt újra vezetni!”
„Az első benyomásaim ígéretesek, nem volt túl sok problémánk délelőtt, ez pedig azt jelenti, hogy sok kört meg tudtunk tenni.”
A Renault kedden tovább folytatja majd új autójának tesztelését Barcelonában.