Az ausztrál versenyző a Renault-tól szerződött a wokingi gárdához, a bahreini teszten pedig először feszegethette az MCL35M kódjelű versenyautó határait.
Az ausztrál versenyző 2019-ben szerződött a Red Bulltól a Renault-hoz, majd két szezon után került a McLarenhez – elmondása szerint a legnagyobb különbséget az autók esetében a fékek jelentik.
„Egyértelműen ez az autó is más most, szóval még alkalmazkodom hozzá” – mondta az ausztrál versenyző.
„A Red Bull után a Renault, illetve a Renault után a McLaren esetében talán a fékezés a legfőbb dolog, amihez alkalmazkodni kell. Ez az a terület, amivel próbálok megbirkózni, igyekszem megérteni, hol vannak az autó határai. De azt gondolom, az elmúlt pár évben a McLarennek egészen jó autója volt a féktávokon.”
Ricciardo bízik abban, a McLarennél is képes lesz utolsó pillanatban bevetődős előzési manővereket végrehajtani.
„Amint elkapom a fonalat, szerintem rendben lesz, és látni fogtok tőlem ismét ilyen késői előzéseket!”