Rosberg: Édes a győzelem a tavalyi szenvedés után

A világbajnoki pontversenyben élen álló Nico Rosberg elárulta, megédesítette vasárnapi győzelmét az, hogy egy olyan pályán sikerült nyernie, ahol tavaly jócskán alulmaradtak a Red Bull-lal és a Ferrarival szemben.


A világbajnoki pontversenyben élen álló Nico Rosberg elárulta, megédesítette vasárnapi győzelmét az, hogy egy olyan pályán sikerült nyernie, ahol tavaly jócskán alulmaradtak a Red Bull-lal és a Ferrarival szemben.

A Mercedes 2015-ben rengeteget szenvedett Szingapúrban, mely pálya kétségkívül a Red Bull autóinak fekszik leginkább.

Rosberg mégis nyerni tudott az éjszakai futamon, igaz, a verseny végén keményen kellett védekeznie Daniel Ricciardóval szemben.

„Egyszerűen fantasztikus, hogy bárhová is megyünk, ezzel a csapattal esélyünk van minden verseny megnyerésére” – mondta a bajnoki éllovas.

„Főleg az elmúlt hétvége volt igazán lenyűgöző, mert tavaly itt megsemmisített minket a Red Bull és a Ferrari. Megértettük, miért történt így, de nem volt könnyű – mégis fordítani tudtunk, és idén másképp alakultak a dolgok.”

„A számukra leginkább kedvező pályán vertük meg őket. Ez bizonyos tekintetben mindenki számára nagyon örömteli volt.”

Rosberg győzelme egyáltalán nem volt sima, hiszen nemcsak Ricciardo okozott problémákat a leintés előtt, hanem bizony mindkét Mercedes-versenyzőnek oda kellett figyelnie a fékekre.

„Csak akkor volt nehéz dolgom, amikor a verseny végén nyomás nehezedett rám” – magyarázta a német.

„A verseny elején mindent kontroll alatt tartottam, szóval abszolút rendben volt, csak egy kicsit kellett menedzselni a dolgokat. Amikor így óvni kell a fékeket, és az teljesítménycsökkenéssel jár, nehéz helyzetbe kerülsz. De ezen a pályán az autó abszolút a határon működött, tudtuk, hogy így lesz, és végül jól eltaláltunk mindent.”

„Ami pedig a verseny végi küzdelmet illeti: így még inkább örömteli a győzelem, mert nagyon oda kellett tennem magam azokban a körökben, a legtöbbet kellett kihoznom belőlük, mert Ricciardo jó úton haladt afelé, hogy 2 körrel a leintés előtt beérjen. Szóval a lehető legjobb körökkel kellett előrukkolnom.”

Görgess tovább az újdonságokért!

HIRDETÉS

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hozzájárulok, hogy az F1VILAG.HU hírlevel(ek)et küldjön számomra, és közvetlen üzletszerzési céllal megkeressen az általam megadott elérhetőségeimen saját vagy üzleti partnerei ajánlatával:*
Hozzájárulok (Az adatkezelés részletei »)

Ezeket is ajánljuk!

HIRDETÉS

További hírek

HIRDETÉS
HIRDETÉS
HIRDETÉS