Schumacher állapotáról újabb hírek a bíróságon

A német bíróság jelezte, hogy kártérítést kap Michael Schumacher családja amiatt, hogy a tavalyi évben téves információkat adott egy bulvárlap a többszörös világbajnok állapotáról, akiről azt állította, hogy ismét tud járni.


A német bíróság jelezte, hogy kártérítést kap Michael Schumacher családja amiatt, hogy a tavalyi évben téves információkat adott egy bulvárlap a többszörös világbajnok állapotáról, akiről azt állította, hogy ismét tud járni.

A német Buntle bulvármagazin még 2015 decemberében hozta le címlap sztoriként, hogy a német versenyző lábra állt, és néhány lépést megtett 2013-as síbalesete óta először, sőt kezeit is elkezdte mozgatni.

Schumacher menedzsere, Sabine Kehm azonnal reagált a hírekre és már akkor cáfolta, hogy az egykori versenyző lábra állt, és sajnálatosnak minősítette, hogy ilyen és ehhez hasonló fals hírek jelenhetnek meg védencéről.

Schumacher családja úgy döntött, hogy kártérítési pert indít a német lap ellen, és a család ügyvédje, Felix Damm elmondta, hogy az ügyészség helyet is adott a keresetnek – ám hozzátette, hogy nem lenne helyénvaló részleteket kiadni Schumacher állapotáról csak ezen ügy miatt.

„Nem tud járni” – erősítette meg az ügyvéd, aki ennél többet nem kívánt nyilatkozni.

A Buntle szóvivője elmondta, hogy egy olyan személytől kapta akkoriban az információkat, aki addig teljesen megbízható híreket szolgáltatott a lapnap.

A bíró egyelőre még nem hirdetett hivatalos ítéletet, de a pénzbírság valahol 40.000 és 100.000 Euro között mozog majd, de ezt a jövő hónapban minden bizonnyal megtudhatjuk.

Görgess tovább, ez is érdekelhet!

HIRDETÉS

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hozzájárulok, hogy az F1VILAG.HU hírlevel(ek)et küldjön számomra, és közvetlen üzletszerzési céllal megkeressen az általam megadott elérhetőségeimen saját vagy üzleti partnerei ajánlatával:*
Hozzájárulok (Az adatkezelés részletei »)

Ezeket is ajánljuk!

HIRDETÉS

További hírek

HIRDETÉS
HIRDETÉS
HIRDETÉS

Az F1-es Osztrák Nagydíj TV-közvetítései!