A Scuderia tavaly a 3. helyen zárta a konstruktőri bajnokságot, Mattia Binotto csapatfőnök pedig néhány héttel ezelőtt elárulta, bőven lesznek innovatív megoldások az új versenygépen.
A maranellóiak szűk egy hónap múlva, február 17-én, egy internetes prezentáció keretében rántják le a leplet a 2022-es betontorpedóról, melyet ezt követően Barcelonába utaztatnak, ahol február 23-25. között az első kollektív tesztet tartják majd.
A Ferrari viszont a Red Bullhoz és a Mercedeshez hasonlóan már a hivatalos teszt előtt bejáratja az új gépet: az olaszok február 22-re kibérelték a katalán ringet, ahol filmforgatási napot tartanak majd. Az új versenyautóval a szabályok szerint legfeljebb 100 km-t tehetnek majd meg, és a Pirelli demóabroncsait kell használniuk.
Olasz sajtóhírek szerint a Forma-1 csapatait arra kérték, hogy a barcelonai teszten, illetve a bemutatókon még átmeneti fényezéssel mutassák meg versenyautóikat, a végleges festést pedig csak a második, március 10-12. között, Bahreinben tartandó teszten prezentálják.
A Ferrari új autója ezért a pletykák szerint mattvörös színben pompázik majd a februári bemutatón – hasonló árnyalatban, mint a tavalyi, SF21-es modell. Úgy hírlik, a 2022-es versenyautó viszont már sötétebb árnyalatot kap majd.
A Ferrari egyébként a 2020-as Toszkán Nagydíjon 1000. F1-es versenye alkalmából ugyancsak egy sötétebb árnyalatú fényezéssel gurult pályára.