Friss hírek

Szárnyprobléma miatt leállt a Virgin

A Virgin Racing kénytelen volt idő előtt befejezni mai tesztprogramját, miután leszakadt az első vezetőszárny az új autóról, és pótalkatrész hiányában, a szerelők legkorábban csak holnapra tudják orvosolni a problémát.


A Virgin Racing kénytelen volt idő előtt befejezni mai tesztprogramját, miután leszakadt az első vezetőszárny az új autóról, és pótalkatrész hiányában, a szerelők legkorábban csak holnapra tudják orvosolni a problémát.


Nem kezdődött túl jól a Virgin Racing első hivatalos forma-1-es tesztprogramja, pedig a múlt heti bejáratáson minden a legnagyobb rendben ment Silverstone-ban.

Timo Glock a két nap alatt mindössze 16 körig jutott Jerezben, ahol a tegnapi eső után ideális körülmények között, száraz burkolaton folytathatta volna tovább a munka.

Igen ám, de a délelőtt folyamán elengedett az első szárny rögzítése, és pótalkatrész hiányában ez a mai teszt végét is jelentette a csapat számára.

“A reggeli edzésen egy első szárnyillesztési problémával találtuk szembe magunkat, ami miatt az egyik kör elején a szárnyelem leszakadt az autóról. Sajnos hiányzik még egy-két pótelem, amely remélhetőleg ma este megérkezik, így ma már nem tudjuk folytatni a körözést” – mondta Nick Wirth, a csapat technikai igazgatója.

A csapat autója még csak távolról sem látott szélcsatornát, azt teljes egészében számítógéppel tervezték, és talán itt jönnek ki a kizárólag CFD-vel tervezés hátulütői, ami nem tudja olyan élethűen szimulálni az egyes elemeket érő erőhatásokat.

Wirth azonban elmondta, hogy az eddig látottak alapján elégedettek, ugyanis a begyűjtött aero adatok olyanok voltak, amikre a szimulációk elvégzése után számítottak, tehát nem érte meglepetés őket.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

További cikkek

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!