A szezonzáró után debütál az F1 új logója - F1VILÁG.HU

A szezonzáró után debütál az F1 új logója

HIRDETÉS
Fotó: Singapore GP

A hétvégi Abu Dhabi Nagydíjat követően mutatja meg a nagyközönségnek a Forma-1 új logóját a sportág tulajdonosa, a Liberty Media.

Az elmúlt napokban a közösségi médiában kezdett el terjedni három lehetséges variáció, ám nem kizárt, hogy nem ezek közül kerül majd ki a száguldó cirkusz vadonatúj logója.

Úgy tudni, az Abu Dhabi Nagydíjat követően mutatják majd meg a nagyközönségnek az új grafikát.

„Szeretnénk friss energiát hozni a sportba, és úgy gondoltuk, az új logó remek módja annak, hogy ezt kifejezzük” – mondta Chase Carey, a Forma-1 ügyvezetője.

Arra a kérdésre, hogy felkészült-e a rajongói kritikákra, az üzletember így felelt: „Kétségtelen, hogy valahányszor változtatsz, mindig kapsz eltérő véleményeket. Mi szeretnénk új energiát hozni ebbe a sportba, és úgy gondolom, remek kiváló terv és elképzelés van, amit szeretnénk megvalósítani a jövőben.”

A Forma-1 jelenlegi logóját először 1993-ban használták.

Ross Brawn, a száguldó cirkusz sportigazgatója egyébként a napokban úgy nyilatkozott, számos nagyszerű újítás vár az F1-rajongókra 2018-ban.

Izgalmas dolgok várnak az F1-rajongókra

Hirdetés

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

A szezonzáró után debütál az F1 új logója
Ma veszi át a bajnoki trófeát Verstappen és a McLaren
Montoya szerint Verstappen dobbanthat a Mercedeshez
„Sok szélcsatorna-időnk lesz” – Alonso a középmezőnyből törne az élre 2026-ban

Játssz és nyerj!

Imádod a Forma-1-et? Ha velünk játszol, most megnyerheted Wéber Gábor Forma-1 A-tól Z-ig című könyvének dedikált példányát!

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!