Crolla az amerikai csapat alapítása óta meghatározó szerepet töltött be: 2015 májusában csatlakozott a projekthez, még az előtt, hogy a Haas 2016-ban bemutatkozott volna a Forma-1-ben. 2017-től csapatmenedzseri pozícióban dolgozott, és a sportágban eltöltött évei alatt szorosan együttműködött Günther Steiner csapatfőnökkel, valamint az akkori mérnökigazgatóval, Ayao Komatsuval, aki 2024-től a csapat új vezetője lett.
A RacingNews365 értesülései szerint Crolla most végleg elhagyta a Haast, és a Cadillac Forma-1-es projektjéhez csatlakozott, amely 2026-ban lép be a száguldó cirkuszba.
HIRDETÉS
HIRDETÉS
A General Motors által támogatott Cadillac F1 Team 2026-tól lesz a mezőny tagja, és az elkövetkező hónapok során a nulláról kell felépítenie egy teljes Forma-1-es istállót.
HIRDETÉS
A csapatnak meg kell terveznie első versenyautóját, szerződtetnie kell két pilótát, valamint fel kell készülnie a Ferrari által szállított erőforrások integrálására – ezek mind olyan feladatok, amelyekben Crolla jelentős tapasztalattal rendelkezik, hiszen a Haas szintén Ferrari-motorokat használ az F1-ben.
Crolla távozása után a Haas nem fog új csapatmenedzsert kinevezni, hanem két külön pozícióba osztja szét az eddigi feladatait: Mark Lowe a csapat sportigazgatójaként fog dolgozni, Neil Hanley pedig a versenypályán zajló műveletekért felelős vezető lesz.
HIRDETÉS
HIRDETÉS