A szakember nyolcévnyi távollét után tavaly csatlakozott a brit istállóhoz, úgy tudni, rövid távú szerződéssel, a McLarennek ugyanis szüksége volt valakire addig, amíg a Toro Rossótól szerződtetett James Key munkához láthat.
Fry hozzájárult az idei, MCL34-es versenygép fejlesztéséhez is, Andrea Stella oldalán tevékenykedett az elmúlt időszakban.
Key nemrég munkába állt a McLarennél, a hírek szerint pedig Fry most épp felmondási szabadságát tölti. Azt nem tudni, hogy az 55 éves szakember kapott-e ajánlatot máshonnan.
Fry önéletrajza egyébként igazán meggyőző: 1987-ben a Benettonnál kezdett el dolgozni az F1-ben, ő volt Martin Brundle mérnöke, mielőtt 1993-ban csatlakozott a McLarenhez. Itt Mika Häkkinen és David Coulthard mérnökeként is tevékenykedett.
A páratlan években ő volt a csapat főmérnöke a versenyautók mellett – a McLaren ugyanis ekkoriban rotációs rendszert alkalmazott a pozíciót tekintve –, így ő felelt például a 2005-ös, a 2007-es, a 2009-es és a 2011-es versenyautók teljesítményéért is, bár aztán csatlakozott a Ferrarihoz, mielőtt utóbbi versenygép egyáltalán pályára gurult élesben.
A Ferrarinál helyettes technikai igazgatóként kezdett, majd a maranellói gárda technikai igazgatója lett. A 2014-es idény végén távozott, eltöltött kis időt a Manornál, a McLarenhez pedig tavaly szeptemberben csatlakozott újra.