Eifel Nagydíj
Esteban Ocon (FRA) Renault F1 Team RS20.
Formula One Testing, Day 2, Thursday 20th February 2020. Barcelona, Spain.
Fotó: Renault
Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: email
Email
Megosztás itt: whatsapp
WhatsApp

Teljesen átalakul a Renault F1-es autója az osztrák szezonnyitóra

Jelentősen eltér majd a Renault Spielbergben pályára guruló autója attól a modelltől, mellyel a francia Forma-1-es istálló márciusban rajthoz áll volna Melbourne-ben.

A 2020-as Forma-1-es idény jövő hétvégén startol Ausztriában, ahol rögtön két futamot is megtartanak júliusban.

Bár a koronavírus-járvány miatt a csapatok gyárai is hosszú időre bezártak, a Renault így is jelentős újításokat lesz képes felvonultatni Ausztriában. Cyril Abiteboul, a Renault F1-es főnöke elárulta, néhány házon belül meghozott „nehéz döntésnek” köszönhetően egy igazán agresszív fejlesztési programmal készülnek az idényre.

„A szünetben meghoztunk néhány nehéz döntést, amely lehetővé tette számunkra, hogy végrehajtsuk ezt a tervet” – mondta a szakember.

„Ami a kasztnit illeti, érkeznek majd az újítások. Rengeteg energiát fektettünk a belső gyártásba, hogy a csomag rendelkezésre álljon az eredeti versenynaptár szerinti harmadik, ötödik és hatodik versenyre, tehát Vietnámra, Hollandiára és Barcelonába. Ezek most mind fent lesznek az autón Ausztriában. Az említett versenyeket nyilván nem tartották meg, de a teljesítmény, amit hoztak volna, meg fog érkezni Zeltwegben.”

„Viszont szeretném alacsonyan tartani a várakozásokat, hiszen tudjuk, hogy az autónk nagyon-nagyon rossz volt tavaly. Szóval csak reméljük, hogy ezúttal egy kicsit jobb lesz, hiszen a téli tesztek alapján nem igazán vagyunk biztosak a versenyképességében.”

A Renault versenyzői, Daniel Ricciardo és Esteban Ocon múlt héten tesztelhettek a Red Bull Ringen, ám csak a 2018-as versenyautóval. A pilótákra ezért rengeteg munka vár majd az Osztrák Nagydíj jövő pénteki edzésein.

„Rengeteg munka folyt a gyárbezásárok előtt. Az autó, ahogy Cyril is említette, nagyon-nagyon más lesz ahhoz képest, mint amelyikkel versenyeztünk volna Ausztráliában” – mondta Ocon.

„Ez őrületes, hiszen néhány elemet már soha nem is fogunk használni. Viszont izgalmas ez az egész. Pokoli adatgyűjtés zajlik majd pénteken, hogy lássuk, miben fejlődtünk, és persze fel kell vennünk a tempót a 2020-as autóval. Nagyon más lesz majd, és alig várom!”

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hozzájárulok, hogy az F1VILAG.HU hírlevel(ek)et küldjön számomra, és közvetlen üzletszerzési céllal megkeressen az általam megadott elérhetőségeimen saját vagy üzleti partnerei ajánlatával:*
Hozzájárulok (Az adatkezelés részletei »)

Ezeket is ajánljuk!

Teljesen átalakul a Renault F1-es autója az osztrák szezonnyitóra
A Haas szívesen leszerződtetné Schumachert 2021-re
Melbourne állítja, ők rendezik az F1-es idénynyitót 2021-ben
Norris visszavágásra készül Portimaóban
A Ferrari nem vár nagy ugrást 2021-ben
Red Bull: Vettel szétesett fejben, ezért hibázik annyit