A brit pilóta ismét a pole pozícióból rajtolhat vasárnap, mellette ráadásul Oscar Piastri foglalhat helyet a második rajtkockában. Norris azt mondja, bár jó eredményt értek el, az időmérő valójában nem ment olyan simán, mint azt a szabadedzések alapján várták.
„Az időmérő kicsit küzdelmes volt, hogy őszinte legyek. Valószínűleg arra számítottunk, hogy egy kicsit jobbak leszünk, mint amilyenek voltunk” — mondta a brit versenyző.
„A hétvége eddig elég egyértelműen alakult a részünkről, de úgy tűnik, mindenki sokat javult az időmérőre, így nekünk is jobban kellett nyomnunk. Jó kör volt, bár nem a legtisztább. De néha, amikor közel vagy a határhoz, és egy kicsit rendezetlen a kör, az valójában elég jó helyzet lehet. Volt néhány megcsúszásom, egy nagyobb megcsúszás a 9-es kanyarban, a gyors szakaszon. Hibáztam, ami egy kicsit visszavetett, de egyébként egy szép kör volt. A többi részét jól összeraktam. Nem egy könnyű pálya. Volt mit nyernünk az időmérőn, mert Max a legtöbb részében kicsit gyorsabbnak tűnt nálunk. Tudtam, hogy valami extrát kell előhúznom.”
„A pálya egész hétvégén gyors volt. Ha összehasonlítjuk a tavalyi évvel, most jóval gyorsabbak vagyunk. Részben az autók is hozzájárulnak ehhez. De a pálya állapota rendben volt. A szél meglehetősen állandó volt. Nyilvánvalóan napközben erősödik, éjszaka pedig kicsit gyengül. Hatással van, de egész hétvégén elég következetes volt. Ha egyszer megérted, hol tudod nyomni és kihasználni a szelet, illetve hol kell óvatosabbnak lenned, akkor alkalmazkodni tudsz.”
Arra a kérdésre, hogy a McLaren által használt nagyobb leszorítóerős beállítások sebezhetővé tehetik-e őket a mai versenyen, Norris kifejtette, egyáltalán nem biztos abban, hogy megoldásaik nagyban eltértek az ellenfelek megoldásaitól.
„Nem lennék ebben olyan biztos. De ha ez az elemzésed, akkor… majd meglátjuk. Úgy gondolom, egy olyan napon, mint a mai, a DRS és más dolgok mellett, valószínűleg ez nem az erősségünk. De a versenyen a dolgok általában kiegyenlítődnek. Szóval lehet, hogy ma egy kicsit hátrányban voltunk az egyenesekben. Reméljük, hogy vasárnap ez változik, mert ha összehasonlítjuk a Ferrarival, egy kicsit lassabbak vagyunk, és a Red Bullhoz képest jelentősen lemaradutnk. Ez nem feltétlenül csak a leszorítóerő kérdése. Már most a szárnyunk legalacsonyabb beállítását használjuk, ennél tovább nem tudunk csökkenteni. Lehet, hogy más csapatok jobban megtalálták az optimális tartományt ezen a hétvégén, mint mi. Az autó egész hétvégén remekül működött. Ezt vasárnapra is biztosítani fogjuk.”
A McLaren jelenleg 21 ponttal előzi meg a Ferrarit a konstruktőri versenyben, a remek időmérős eredmény pedig természetesen nagyon jól jött a wokingiaknak.
„Úgy érzem, Zak [Brown] valószínűleg idegesebb most, hogy első és második helyen vagyunk, mintha nem így lenne. Természetesen jó érzés tudni, hogy az autó nagyszerű. Mindketten jól vezettünk ezen a hétvégén, és tudtuk, hogy rajtunk van a nyomás. Jól teljesítettünk, és mindent kihoztunk az autóból. De ez egy hosszú verseny lesz, és sok minden történhet. Nem fogjuk elbízni magunkat. Tudjuk, hogy pozíciók tekintetében van némi előnyünk, szerencsésebb helyzetben vagyunk, mint a Ferrari. Carlos [Sainz] keményen fog küzdeni a Ferrarival az utolsó versenyén, és meg akarja mutatni, mit tud. Izgatottan várom a csatát, ha így lesz.”