Toro Rosso-Honda: Korai még a rajtbüntetések miatt aggódni

F1 Grand Prix of Mexico - Qualifying
MEXICO CITY, MEXICO - OCTOBER 28: Brendon Hartley of New Zealand driving the (28) Scuderia Toro Rosso STR12 locks a wheel under braking during final practice for the Formula One Grand Prix of Mexico at Autodromo Hermanos Rodriguez on October 28, 2017 in Mexico City, Mexico. (Photo by Clive Rose/Getty Images) Mexican GP 2017

A Toro Rosso Forma-1-es csapatát irányító Franz Tost szerint korai még azon aggódni, hány rajtbüntetésük lesz majd a 2018-as évadban a Honda erőforrásai miatt.

Az olasz kiscsapat jövőre már nem a Renault, hanem a Honda motorjait használja a Forma-1-ben, ám a japán gyártó az elmúlt 3 évben nem remekelt.

Jövőre ráadásul már csak 3 erőforrást lehet büntetlenül felhasználni az évad során, ami még inkább megnehezítheti majd a Toro Rosso dolgát.

Franz Tost csapatfőnök azonban egyelőre nem aggódik, igyekszik a partnerség pozitívumaira összpontosítani.

„Először látnunk kell a tesztek alatt a jövő évi motort, és aztán gondolkodhatunk a lehetséges büntetéseken” – mondta a szakember a Motorsport.com-nak.

„Az oka annak, hogy szerettünk volna együtt dolgozni a Hondával, hogy meggyőződésünk, rengeteg potenciál van ebben a vállalatban. Egy világszerte ismert autógyártóról beszélünk, mely fantasztikus motorsport-történelemmel bír.”

„És mi a Toro Rossónál büszkék vagyunk arra, hogy egy ilyen exkluzív partnerrel dolgozhatunk. Most ideje a tettek mezejére lépni, és remélhetőleg a Toro Rosso és a Honda együttműködése sikereket hoz majd.”

Tost hozzátette, köszönhetően a Hondával kötött egyezségnek, a kutatási- és fejlesztési részleget nagyobb anyagi ráfordítással üzemeltethetik. A csapatfőnök mindazonáltal figyelmeztet.

„A büdzsé csak egy dolog, de felépíteni egy infrastruktúrát, az teljesen más történet. Mindez időbe telik, és természetesen szükség van sürgős beavatkozásra a kutatási- és fejlesztési részlegen.”

„Lesznek új szakemberek, mivel szükség van rájuk. Egy teljesen más tervünk volt 2018-ra, a Red Bull Racing autójának teljes hátulját akartuk használni, de ez már nem így lesz, hiszen egy más motorunk lesz. Szóval bevonunk új szakembereket a projektbe. De ez egy szokványos folyamat.”

Görgess tovább, ez is érdekelhet!

HIRDETÉS

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hozzájárulok, hogy az F1VILAG.HU hírlevel(ek)et küldjön számomra, és közvetlen üzletszerzési céllal megkeressen az általam megadott elérhetőségeimen saját vagy üzleti partnerei ajánlatával:*
Hozzájárulok (Az adatkezelés részletei »)

Ezeket is ajánljuk!

HIRDETÉS

További hírek

HIRDETÉS
HIRDETÉS
HIRDETÉS

Lépj be a paddockba! Ez történik Barcelonában!