Tovább tanulmányozza a Ferrari autóját a Mercedes

Fotó: Scuderia Ferrari
Fotó: Scuderia Ferrari
Tovább folytatja a Ferrari aerodinamikai koncepciójának feltérképezését és kiértékelését a Mercedes csapata, habár a német istálló magabiztos győzelmet szerzett az évadnyitó Ausztrál Nagydíjon.

A Ferrari, valamint az Alfa Romeo a 2019-es szezonnak egy, a mezőny többi tagjáétól merőben eltérő első terelőszárnnyal vágott neki.

Miközben a Mercedes első szárnyával a lehető legnagyobb leszorítóerő elérését tűzte ki célul, a Ferrari és az Alfa Romeo megoldása leginkább az első kerekek körüli optimális légáramlást hivatott optimalizálni.

A Mercedesnél még az idény előtt úgy nyilatkoztak, ha a Ferrari megoldása bizonyulna hatékonyabbnak, hónapokba telne, mire ők meg tudnák változtatni saját aerodinamikai koncepciójukat.

Habár Melbourne-ben a Mercedes megoldása igencsak hatékonynak bizonyult – sőt, hatékonyabbnak a Ferrariénál –, a világbajnok istálló tovább folytatja az olaszok koncepciójának kiértékelését.

„Azt gondolom, fontos, hogy kiértékeljük az összes eltérő filozófiát” – mondta Toto Wolff, a Mercedes motorsport-igazgatója a Motorsport.com kérdésére.

„Nyitottnak kell lenni és alázatosnak a magunk módján. Ugyanakkor viszont követnünk kell azt, amiről hisszük, hogy helyes. Nem szabad, hogy összezavarjanak.”

„Egyszerűen csak megvizsgáljuk a különféle koncepciókat és tartjuk magunkat a sajátunkhoz. Viszont pályától függően láthatunk eltérő aerodinamikai összetevőket az idény során.”

 

Kapcsolódó cikkek

Bottas nagyon aggódott a dupla kerékcsere miatt

A Mercedes versenyzője, Valtteri Bottas elárulta, nagyon aggódott amiatt, hogy csapatának sikerül-e hiba nélkül teljesítenie a vasárnapi Kínai Nagydíjra betervezett dupla kerékcserét.

Friss hírek