Friss hírek

Túl jó lesz a Mercedes KERS-rendszere?

A Ferrari és a Renault KERS-rendszerét szállító Magneti Marelli szerint a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) hibát követett el akkor, amikor megalkotta a hibrid technológia költségeire vonatkozó szabályokat, azok ugyanis véleményük szerint nem egyértelműek.


A Ferrari és a Renault KERS-rendszerét szállító Magneti Marelli szerint a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) hibát követett el akkor, amikor megalkotta a hibrid technológia költségeire vonatkozó szabályokat, azok ugyanis véleményük szerint nem egyértelműek.

A vállalat képviseletében Roberto Dalla úgy fogalmazott, tisztázni kellene a kinetikus energia-visszanyerő rendszer költségeivel kapcsolatos regulákat.

Hirdetés
 

A jelenlegi szabályok szerint 1 millió euró költhető a rendszerre, illetve további 4 millió fordítható kutatásra, valamint fejlesztésre.

A Magneti Marelli szerint azonban nem világos, hogy ez az összeg csapatonként értendő, vagy pedig a gyártók globálisan fordíthatnak ennyit a rendszer fejlesztésére.

„Elég gyengén fogalmazták meg a szabályokat” – nyilatkozta a vállalat motorsport-igazgatója, Roberto Dalla.

„Nem világos, hogy ez az 5 millió euró a globális megoldásra értendő, vagy pedig külön-külön minden egyes csapatra.

A Magneti Marellin kívül a Mercedes szállít KERS-rendszert a Forma-1-be az ide évben: a német vállalat saját gyári csapatán kívül a McLarent és a Force Indiát is ellátja a hibrid technológiával, tehát összesen három istállót.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Túl jó lesz a Mercedes KERS-rendszere?
Élő közvetítés: Az FIA díjátadó gálája
Wolff: A szűk oldalszekrényeknek nem volt közük a gyenge teljesítményhez
Teljesen más lesz az Aston Martin 2023-as F1-es autója, mint az idei
Ma veheti át második vb-trófeáját Max Verstappen
Szakított kedvesével Charles Leclerc

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!