A Nemzetközi Automobil Szövetség a Japán Nagydíjon történtek miatt változtatott a biztonsági autó pályára lépése után életbe lépő szabályokon, így a jövőben a jelenleginél kétszer akkora távolságra is lemeradhat majd a vezető versenyző a biztonsági autó mögött.
A Nemzetközi Automobil Szövetség a Japán Nagydíjon történtek miatt változtatott a biztonsági autó pályára lépése után életbe lépő szabályokon, így a jövőben a jelenleginél kétszer akkora távolságra is lemeradhat majd a vezető versenyző a biztonsági autó mögött.
Egészen eddig legfeljebb öt autónyi távolságra maradhatott le a sor elején haladó versenyző a biztonsági autó mögött, ám a Japán Nagydíjon, ahol borzalmasak voltak a látási viszonyok, ez kevésnek bizonyult.
Éppen ezért az FIA módosította a szabálykönyvet, és az esős versenyeken akár tíz autónyi távolság is engedélyezett, ami már elegendő ahhoz, hogy az aszfaltról felverődő jelentős mennyiségű víz ne rontsa a látási viszonyokat.
|
A száraz futamokon azonban továbbra is marad az eredeti, öt autónyi távolság.