Az energiaital-gyártó vállalat és az amerikai F1-es csapat az idei szezont megelőzően lépett szövetségre egymással. A cég az istálló névadó támogatója lett, és idei fekete-arany festését is a vállalat ihlette.
A Rich Energy aztán júliusban váratlanul egy Twitter-üzenetben közölte, a „gyenge teljesítmény” miatt felbontotta a Haasszal kötött szerződését.
Az energiaital-gyártó részvényesei viszont ellene voltak a döntésnek, hiába kezdte el becsmérelni az istállót a cég akkori ügyvezetője, William Storey. Ennek eredményeképp az istálló egészen mostanáig Rich Energy Haas F1 Team néven szerepelt a bajnokságban, a vállalat logói pedig fent maradtak a versenyautókon.
A Haas végül hétfőn jelentette be, azonnali hatállyal befejezik együttműködésüket.
A kiadott kommünikében a csapat azt írja, a Rich Energy-nél zajló vállalati átszervezések miatt újra kell gondolni a teljes globális stratégiát, ezért a legjobb megoldás mindkét fél számára, ha befejezik partnerségüket.
A csapat megerősítette, autóinak színei nem változnak a folytatásban, csupán a Rich Energy logói kerülnek le róluk.