Végleg eltűnhet a főszponzor matricája a Ferrarikról - F1VILÁG.HU

Végleg eltűnhet a főszponzor matricája a Ferrarikról

HIRDETÉS
Sajtóértesülések szerint jó esély van rá, hogy a 2019-es Forma-1-es szezon hátralévő részében már nem kerülnek fel a Mission Winnow logói a Ferrari versenyautóira.
Fotó: Pirelli

A maranellói istálló év eleje óta reklámozza autóin főszponzora, a Philip Morris brandjét, az azonban már a szezon első versenyein is okozott némi problémát, így a Ferrari az Ausztrál Nagydíjon végül mégsem ragasztotta fel a matricákat versenygépeire.

Bár a Mission Winnow brand az elektromos cigarettákra helyezi a hangsúlyt, a dohányszponzorációra vonatkozó törvények miatt a Ferrari Kanadában sem reklámozhatta azt autóin, és a hétvégi Francia Nagydíjon sem kerülnek fel a versenygépekre a márka logói.

Úgy tudni, a Philip Morris azt fontolgatja, az egyre sűrűsödő problémák miatt a Mission Winnow szponzoráció idén már vissza sem kerül a Ferrarikra – és ugyanez a helyzet a MotoGP-ben szereplő Ducati esetében is.

Amellett, hogy a Mission Winnow logót eltávolították a Ferrari autóiról, a csapat hivatalos neve is változott a nevezési listában, Scuderia Ferrari Mission Winnowról egyszerűen Scuderia Ferrarira.

A vállalat nem kívánta kommentálni az ezzel kapcsolatos értesüléseket.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Végleg eltűnhet a főszponzor matricája a Ferrarikról
Horner: Nem felejtettük otthon a megfelelő hátsó szárnyunkat!
Russell az élen, Verstappen csak 5. az utolsó vegasi edzésen
Ekkor lesz az F1-es Las Vegas-i Nagydíj időmérője

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!