A holland versenyző szerződése 2020 végén lejár, és nem ő az egyetlen a toppilóták közül, Sebastian Vettelnek ugyanis szintén nincs még kontraktusa a 2021-es idényre, akárcsak Lewis Hamiltonnak.
Leclerc viszont kényelmes helyzetben van, az ő szerződése 2022 végéig szól, a hírek szerint pedig folynak az egyeztetések arról, hogy kontraktusát 2024 végéig meghosszabbítják Maranellóban.
Verstappen már az alsóbb szériákban is Leclerc ellenfele volt, és bár az elmúlt években többször is felmerült, hogy egy napon a Ferrari pilótája lehet, ha az olaszok hosszabbítanak Leclerc-kel, erre nem sok esély kínálkozik.
Arra a kérdésre, hogy a Ferrari azért nem akarná-e majd leszerződtetni őt, mert nagy lenne a viszály közte és Leclerc között, a holland a Ziggo Sportnak Verstappen így felelt: „Szerintem ez egyébként sem fog megtörténni. Azt gondolom, nem szabad, hogy két potenciálisan első számú versenyző vezessen egy csapatban.”
[su_spoiler title=”Nyerj Forma-1-es modellautót!” style=”fancy” icon=”arrow”]
[/su_spoiler]
Verstappen éppen ezért arra sem lát lehetőséget, hogy Lewis Hamilton csapattársa lesz a Mercedesnél. A holland mindenesetre azt mondja, egy ilyen döntés valójában a csapat menedzsmentjén múlik, ha pedig a Mercedes bevállalna egy Verstappen – Hamilton kettőst, lelkük rajta.
„Nos, ki tudja? Jelenleg nem gondolkodom ezen túl sokat. De alapvetően mindig arról szól a dolog, amit a csapat gondol. Nekem lehet róla véleményem, és neki is. De a csapat dönti el, mi történjen. Szóval meglátjuk.”
Verstappen azt mondja, lenyűgözőnek tartja Hamilton teljesítményét, ugyanakkor pontosan tudja, mennyire jó a Mercedes autója. A holland szerint a mezőny kétharmada bajnok tudott volna lenni a Mercedesnél.
„Ez azért van, mert teljesen az autón múlik. A mezőny 60 százaléka világbajnok lett volna, ha egy Mercedesben ül. Azt is magabiztosan állítom, hogyha én lettem volna abban az autóban, én is bajnok lettem volna. Persze Hamilton kétségkívül nagyon jó, és minden idők legjobb Forma-1-es versenyzői közé sorolandó. Amire rá akartam mutatni, hogy az autó annyira domináns, hogy – amint mondtam – a mezőny 60 százaléka győzne vele.”