Portugál Nagydíj
SOCHI, RUSSIA - SEPTEMBER 25: Max Verstappen of the Netherlands driving the (33) Aston Martin Red Bull Racing RB16 on track during practice ahead of the F1 Grand Prix of Russia at Sochi Autodrom on September 25, 2020 in Sochi, Russia. (Photo by Bryn Lennon/Getty Images)
Fotó: Red Bull Racing
Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: email
Email
Megosztás itt: whatsapp
WhatsApp

Verstappen: A Renault-t (is) nehéz lesz legyűrni az időmérőn

A Red Bull versenyzője, Max Verstappen azt mondja, nem lesz könnyű dolguk az Orosz Nagydíj szombati időmérő edzésén, ha meg akarják verni a remek tempóval rendelkező Renault-t. A holland ismét a versenytempóban bízik.

Az Orosz Nagydíjat a Mercedes szokásához híven bombaformában kezdte Szocsiban: Valtteri Bottas mindkét szabadedzésen a leggyorsabb volt, a 3. legjobb időt pedig meglepetésre Daniel Ricciardo futotta a Red Bull-lal.

Verstappen a pénteki napot csak a 7. legjobb idővel zárta, 1,5 másodperccel elmaradva Bottas legjobbjától.

A nyitótréningeken két baleset is történt, és számos versenyző – köztük Verstappen is – megpördült a pályán.

A holland a második gyakorlás után elismerte, pontosan tudták, hogy a szocsi pálya nem kedvez majd nekik.

„Tudtuk, hogy ez a pálya nem lesz a legjobb nekünk, viszont kipróbáltunk néhány eltérő leszorítóerő-konfigurációt is, hogy lássuk, mi a legjobb opció” – mondta Verstappen.

„A második edzésen szerintem lehettünk volna egy kicsit jobbak, de mondom, kipróbáltunk néhány dolgot. Volt, ami működött, és volt, ami nem. Szóval vannak elképzeléseink holnapra.”

Verstappen azt mondja, a pénteken látottak alapján nehéz lesz legyőzni a Renault-t, hogy a Mercedes legfőbb kihívói lehessenek az időmérőn.

„Nehéz lesz a 3. helyen végezni az időmérőn. „A versenytempót tekintve egy kicsit versenyképesebbnek tűnünk, ennek örülök, de lesz még tennivalónk, hogy megtartsuk a 3. helyet. A Renault eddig igazán versenyképes, és soha nem tudhatjuk, ki lesz még az” – mondta.

„Először is magunkra kell fókuszálnunk, és jól kell belőnünk a leszorítóerő-szintet is, hogy az autó stabil legyen. Meggyőződésem, hogy szoros időmérő lesz, de szerinem harcban lehetünk.”

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hozzájárulok, hogy az F1VILAG.HU hírlevel(ek)et küldjön számomra, és közvetlen üzletszerzési céllal megkeressen az általam megadott elérhetőségeimen saját vagy üzleti partnerei ajánlatával:*
Hozzájárulok (Az adatkezelés részletei »)

Ezeket is ajánljuk!