Vizsgálat indult a Ferrari ellen, de nem aggódnak - F1VILÁG.HU

Vizsgálat indult a Ferrari ellen, de nem aggódnak

HIRDETÉS
Az ausztrál hatóságok vizsgálatot indítottak a Ferrari Forma-1-es csapata ellen tiltott dohányreklám gyanúja miatt, az olasz istálló főszponzora, a Philip Morris azonban nem aggódik.
Fotó: Scuderia Ferrari

Az amerikai dohánygyártó vállalat évtizedek óta támogatja a Ferrari csapatát, habár évek óta tilos a dohánytermékek reklámozása.

A Philip Morris tavaly kezdte el promótálni Mission Winnow kampányát a Ferrari autóin, az Ausztrál Kommunikációs- és Média Hatóság azonban vizsgálatot indított, gyanúja szerint ugyanis a Ferrari megszegte a dohányreklámokra vonatkozó törvényt.

Ausztrál médiajelentések szerint a hatóság egy külön vizsgálatban foglalkozik azzal, hogy a helyi televíziós társaságok közvetítették a 2018-as Japán Nagydíjat, ahol a Mission Winnow logói először jelentek meg a Ferrari autóin.

A Philip Morris globális kommunikációjának vezetője, Tommaso di Giovanni azonban a Motorsport.com című lapnak azt mondta, nem aggódnak, hiszen biztosak abban, hogy minden törvényt betartottak – emellett pedig folyamatos kapcsolatban állnak az Ausztrál Nagydíj szervezőivel is.

„A Scuderia Ferrari Mission Winnow keretében használt színek, szimbólumok és logók és a weboldal megfelel azoknak a törvényeknek, melyek Ausztráliában és Viktória Államban hatályosak” – mondta a szakember.

„Tisztában vagyunk a Mission Winnow-val kapcsolatos ausztráliai vitával, és a helyi versenyszervezőkkel azon dolgozunk, hogy megértsük a hatóság aggályait, és válaszokat adjunk nekik.”

„A Mission Winnow nem hirdeti vagy promótálja a vállalatunk termékeit, vagy termékeinek brandjeit. Azért hoztuk létre, hogy az iránti elkötelezettségünkről számoljon be, hogy jobbak legyünk mindenben, amit csinálunk.”

„A Misson Window egy ablak az új Philip Morris International és partnereink felé, mint ahogy elkötelezettségeink és azon ösztönző erők felé is, melyek arra sarkallnak bennünket, hogy fejlődjünk. És hogy hozzájáruljunk a társadalom fejlődéséhez.”

A Philip Morrisnál azt mondják, a Mission Winnow egy új éra kezdetét jelenti a dohánygyártó történetében, mely a füstmentes, egészségesebb alternatívák felé terelni az embereket.

Hirdetés

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!